DDDD Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Under de nyligen passerade månaderna har jag tyvärr inte haft chansen att spela spel längre, på grund av den ökade mängden skolarbete jag funnit mig ha, och mitt ökade engagemang för att få 10or i betyg. Lyckligtvis har jag nu haft en lite längre "helg", och därmed har jag haft chansen att spela Saints Row 3. Jag fick detta spel, likt många andra, från den nyaste Humble Bundle-n, och det var självklart värt det för runt 5 euro! Tyvärr klarade jag ut spelet på 20 timmar, och det ser ut som att sandbox-contentet bara kommer räcka runt 5 timmar till, men dessa timmar har varit högst underhållande, och angenäma. Stort + till skaparna för faktumet att man kan ha fräknar på sin karaktär! :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 16 December 2012 Rapport Dela Skrivet 16 December 2012 Avnjuter TF2 premium. Varför har jag inte skaffat detta innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 December 2012 Rapport Dela Skrivet 16 December 2012 Spelade Deux Ex i natt. Vet inte riktigt vad jag håller på med om jag ska vara ärlig, är i början av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 17 December 2012 Rapport Dela Skrivet 17 December 2012 Lirar halo 4 online :sorcerer: Fast det är ju inte så kul att det ska lagga så förjävligt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 December 2012 Rapport Dela Skrivet 23 December 2012 Försöker få guld camo på R870 MCS i Black Ops 2. Nära nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2013 (redigerat) Driftar runt i rivals mode på Forza 4. Redigerat 3 Januari 2013 av Draghguggwhor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2013 Spelar Kerbal Space Program. Lyckades skicka ut en raket ur stjärnsystemet, accelererade upp till 14000 m/s och woosh!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 3 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2013 Jag fick Age of Empires i julklapp. Barndomsminnen! Jag brukade köra på de lättaste svårighetsgraderna, och nu tycker jag moderat är ganska svårt, men jaja. Kanske inte det bästa ljudet, men man kan alltid lyssna på musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2013 Vinner street contests på skate 2 och åker ferrari på världens alla racingbanor i Forza4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2013 Karaktärer från alla spel jag klarade 2012. God fortsättning Fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2013 Avslutade nyss en 3 timmar lång spelperiod av Minecraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 3 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2013 Har spelat asmycket LEGO LOTR idag, har kommit till Osgiliath :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.