Fruktnystan Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Spelar den tråkiga baskarriären i GHWT och väntar på mitt beställda Riddick: Assault on Dark Athena. Om det ens är hälften så bra som det fantastiska originalet (vilket man får med. Katsching!) så kommer jag bli nöjd. Hoppas det hinner komma tills imorgon. Hoppas hoppas. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Har lirat en del Bionic Commando nu och måste säga att det blev riktigt bra! Gjorde en kort gameplay video & laddade upp på youtube om någon vill se:Ser lite ut som prototype. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Spelar den tråkiga baskarriären i GHWT och väntar på mitt beställda Riddick: Assault on Dark Athena. Om det ens är hälften så bra som det fantastiska originalet (vilket man får med. Katsching!) så kommer jag bli nöjd. Hoppas det hinner komma tills imorgon. Hoppas hoppas. :) Kan garantera att du kommer bli riktigt nöjd, skaffade först spelet enbart för Butcher Bay med Assault on Dark Athena är minst lika bra det också. Eldapa: En aning kanske men Bionic Commando är linjärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Spelar den tråkiga baskarriären i GHWT och väntar på mitt beställda Riddick: Assault on Dark Athena. Om det ens är hälften så bra som det fantastiska originalet (vilket man får med. Katsching!) så kommer jag bli nöjd. Hoppas det hinner komma tills imorgon. Hoppas hoppas. :) Kolla hur dom har uppdaterat grafiken på Butcher Bay till 360:http://www.gametrailers.com/video/series-e...dick-dark/47729 OnT: Spelar Red Faction Geurilla, lånar det av min brorsa. Älskar det spelet, så JÄVLA nice att förstöra saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Har precis spelat survival mode med en kompis i Left 4 Dead.Lyckades få guld medalj på Farmhouse och Gas-Station. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trala Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Spelar deathrun :) (CS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Riddick kom i dag. Jag less than 3'ar Gameshop just nu. 24 h leverans ftw! Det blir till att njuta i helgen. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Riddick kom i dag. Jag less than 3'ar Gameshop just nu. 24 h leverans ftw! Det blir till att njuta i helgen. :D Gameshop tycker jag är en av dom bästa affärerna att köpa spel ifrån. :D Men är Riddick kul? Har sett lite gameplay osv. Jag tyckte demot va "meh". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Har börjat på Bionic Commando Rearmed igen... Jävlar vad omöjligt det känns ibland. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Riddick kom i dag. Jag less than 3'ar Gameshop just nu. 24 h leverans ftw! Det blir till att njuta i helgen. :D Gameshop tycker jag är en av dom bästa affärerna att köpa spel ifrån. :D Men är Riddick kul? Har sett lite gameplay osv. Jag tyckte demot va "meh". DET ÄGER. Har börjat på Bionic Commando Rearmed igen... Jävlar vad omöjligt det känns ibland. :/ Challenge rooms och Super Hard är de största styggelserna människan någonsin skapat. Om standardhandkontrollen (till360) bara haft en ordentlig d-pad... >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 nu är det battlefield 1943 och tiger woods pga tour 10 som spelas! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 (redigerat) Kör Call Of Duty 4 :D Redigerat 24 Juli 2009 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.