The Moose Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Vilket spel klarade du av senast? Ni behöver bara nämna ett spel, fast själv har jag kommit ihåg mina senaste avklarade spel, checka! Klarade spel under 2005 Killzone, Dragonball budokai 3, Half-Life 2, Tekken 4, Oddworld Strangers Wrath, FIFA street, Pokémon Firered, Wario Ware Touched!, GTA San Andreas, Freedom Fighters, Pokémon Dash, Total Overdose, Super Smash Brothers Melee. 13 spel Klarade spel under 2006 FIFA 06: Road To Fifa World Cup, Perfect Dark Zero, Call Of Duty 2, Pokémon Emerald, Hitman Blood Money, Yoshi Touch N Go, Saints Row, Gears Of War, Pokémon Mystery Dungeon Blue. 9 spel Klarade spel under 2007 Rainbowsix Vegas, Lost Planet: Extreme Condition, Max Payne, Crackdown, Pokémon Ranger, Pokémon Pearl, Stranglehold, Halo 3, Bioshock, Half-Life 2, Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex, Red Steel 12 spel Klarade spel under 2008 Half-Life 2: Epidosde One, Half Life 2: Episode Two, Ghost Squad, Pokémon Link, Pokémon Snap, Black, Yoshi's Story, Super Monkey Ball touch & roll, Grand Theft Auto IV, Pokémon Trading Card Game, Soul Calibur, Pokémon Mystery Dungeon Explorers Of Time, Braid, Saints Row 2, Left 4 Dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 GH 3 vad jag kommer på just nu, eller spiderman 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Fallout 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Klarade spel år 2004 Comanche 4 Madagaskar Superhjältarna Spider-man 2 Klarade spel år 2005 Ultimate Spider-man Narnia:Häxan och Lejonet Klarade spel år 2006 Harry Potter och Fången från Azkaban The Incredibles:Rise of the Underminer Konungens återkomst Harry Potter och Den Flammande bägaren Slaget om Midgård Klarade spel år 2007 The Fellowship of the Ring Spider-man 3 Slaget om Midgård 2 Slaget om Midgård 2:Häxkungens tid Klarade spel år 2008 Spider-man the movie Harry Potter och Fenixorden The Matrix:Path of Neo Narnia:Prins Caspian Klarade spel år 2009 Splinter Cell:Pandora Tomorrow Redigerat 3 Januari 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Fallout 3 i guess. Det enda sp spelet jag spelat på länge :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Älgen, hur länge behövde du spela på Saints Row 2 för att klara ut det? Iaf: Klarade ut 08: GTA IV, BF: Bad Company. Säkert något annat spel också ;P Som jag inte kommer ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 2008, eftersom mitt minne sviktar längre bak än så: Mass Effect, Call of Duty 3 (veteran :P), The Orange Box, Guitar Hero 3, GTA IV, Assassin's Creed, Call of Duty 4 (veteran igen :>), Hitman: Blood Money, Stranglehold, Guitar Hero 2, Lost Odyssey, Fable 2, Tomb Raider: Anniversary, Viva Piñata (klarat?), Fallout 3, Lego Batman, Guitar Hero: Aerosmith, Mirror's Edge och Dead Space. Alla de till 360. Ärligt talat, what the eff. Jo just det, Braid, Duke Nukem 3D, Worms och det där gratis Doritos-spelet (Dash of Destruction) från Live Arcade också. Sen var det två spel till DS, FFXII: Revenant Wings och Castlevania: Portait of Ruin, till råga på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 cod 4 och 5 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Jag har varit väldigt seg på att klara ut spel under 2008, men: Avklarade spel Q4 2008: Fallout 3, S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl, Portal, Fable 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 sista spelet jag klarade var Super Smash Bros Brawl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 08:GH3, BF:bad company, Gta iv, Db z bt3 och Fifa street 3 säkert mer men kmr bara ihåg dom 09:Pokemon Battle revolution Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Fallout 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.