asabrasa Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 klarade världens värsta spel igår. redo? vill ni verkligen veta? är ni säkra? det var .... SUPERMAN FUCKING 64 FY f*n VILKET j*vla SKIT SPEL: BLÄ (spelar aldrig om det igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 klarade världens värsta spel igår. redo? vill ni verkligen veta? är ni säkra? det var .... SUPERMAN FUCKING 64 FY f*n VILKET j*vla SKIT SPEL: BLÄ (spelar aldrig om det igen) http://www.gametrailers.com/player/35929.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Mirrors Edge way to short Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 klarade världens värsta spel igår. redo? vill ni verkligen veta? är ni säkra? det var .... SUPERMAN FUCKING 64 FY f*n VILKET j*vla SKIT SPEL: BLÄ (spelar aldrig om det igen) http://www.gametrailers.com/player/35929.html ha ha den där är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Frontlines: Fuel of war Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Klarade precis Pokémon Channel. 1/10 Lamest Pokémon game ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Klarade precis Pokémon Channel. 1/10 Lamest Pokémon game ever. Men... Jirachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Klarade precis Pokémon Channel. 1/10 Lamest Pokémon game ever. Men... Jirachi? Ja? What about him? Jirachi gjorde inte det spelet bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Soldier Of Fortune.äntligen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 (redigerat) Team fortress 2 arena edtiton. Nejmen jag kan inte komma ihåg senaste gången jag klarade ett spel. Gillar inte att komma till slutet (jag vill inte att det ska ta slut) har kommit till absolut sista akten i mängder av spel. Men jag tror det jag klarade senast var Fallout 3. Mainquest och alla sidequests jag hittade, "Daves republic" har jag inte hittat ännu. Låter som ett ställe att göra lite anarkistiska saker med. :evil: Så synd att level cappen var så låg innan dlc. Tappar lixom lusten. Redigerat 15 April 2009 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Vilket spel klarade du av senast? Ni behöver bara nämna ett spel, fast själv har jag kommit ihåg mina senaste avklarade spel, checka! Klarade spel under 2005 Killzone, Dragonball budokai 3, Half-Life 2, Tekken 4, Oddworld Strangers Wrath, FIFA street, Pokémon Firered, Wario Ware Touched!, GTA San Andreas, Freedom Fighters, Pokémon Dash, Total Overdose, Super Smash Brothers Melee. 13 spel Klarade spel under 2006 FIFA 06: Road To Fifa World Cup, Perfect Dark Zero, Call Of Duty 2, Pokémon Emerald, Hitman Blood Money, Yoshi Touch N Go, Saints Row, Gears Of War, Pokémon Mystery Dungeon Blue. 9 spel Klarade spel under 2007 Rainbowsix Vegas, Lost Planet: Extreme Condition, Max Payne, Crackdown, Pokémon Ranger, Pokémon Pearl, Stranglehold, Halo 3, Bioshock, Half-Life 2, Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex, Red Steel 12 spel Klarade spel under 2008 Half-Life 2: Epidosde One, Half Life 2: Episode Two, Ghost Squad, Pokémon Link, Pokémon Snap, Black, Yoshi's Story, Super Monkey Ball touch & roll, Grand Theft Auto IV, Pokémon Trading Card Game, Soul Calibur, Pokémon Mystery Dungeon Explorers Of Time, Braid, Saints Row 2, Left 4 Dead Har klarat ut GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Gudfadern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.