Killingspree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Little big planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Little big planetDet spelet är skit kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Little big planet Hur definierar man att man har "klarat" LBP :P? OnT: Det var nog Resident Evil 5, men anser inte att jag har klarat det innan jag har alla troféer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Little big planet Hur definierar man att man har "klarat" LBP :P ? OnT: Det var nog Resident Evil 5, men anser inte att jag har klarat det innan jag har alla troféer. Det har ju ett story-mode som man kan klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Little big planet Hur definierar man att man har "klarat" LBP :P ? OnT: Det var nog Resident Evil 5, men anser inte att jag har klarat det innan jag har alla troféer. Det har ju ett story-mode som man kan klara. Jag brukar ansett mig klarat ett spel när jag klarat story mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Global Operations Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 gears of war till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Call of Juarez: Bound in Blood till PC. Skitbra spel men synd att det var så kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Deadly Creatures. Prova Impossible Creatures nu då^^ spelade det för att tag sen och det var riktigt kul tills jag fastnade på en bana där det fanns nåt virus som tog över alla mina monster. http://www.thgtr.com/game/20030301/images/ic_1.jpg Har faktiskt ägt detta spel för en del år sen. Minns ej om jag klarade det. http://img.tomshardware.com/uk/2003/03/01/games_review/box_us.jpg Love that game <3 Det spelet äger jag med. Riktigt svårt och om jag inte minns fel är det som WC3 att man ser uppifrån. Man får blanda djurens gener och försöka göra dom så starka som möjligt. Sen krigar man. (Väldigt likt WC3 in game om man inte räknar med att man blandar olika sorters djur) Ontopic: Klarade ut X-men Origins och Saints Row 2 senast. X-men vart rätt så tråkigt efter ett tag men det var kul att man går faktiskt upp i level. Man kan köpa uppgraderingar på t.ex. attacker osv. Saints Row 2 var ungefär som GTA fast med lite sämre grafik och vääääldigt ovärkligt. Det finns mycket uppdrag som man gör åt 3 olika gäng. Det finns massor med sidouppdrag så det är något för den som vill göra nånting av tråkiga dagar. (Blir dock rätt så tråkigt senare när man måste ta över fästen för att komma vidare. ;) Bioshock och Prototype blir nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Deadly Creatures. Prova Impossible Creatures nu då^^ spelade det för att tag sen och det var riktigt kul tills jag fastnade på en bana där det fanns nåt virus som tog över alla mina monster. http://www.thgtr.com/game/20030301/images/ic_1.jpg Har faktiskt ägt detta spel för en del år sen. Minns ej om jag klarade det. http://img.tomshardware.com/uk/2003/03/01/games_review/box_us.jpg Love that game <3 Det spelet äger jag med. Riktigt svårt och om jag inte minns fel är det som WC3 att man ser uppifrån. Man får blanda djurens gener och försöka göra dom så starka som möjligt. Sen krigar man. (Väldigt likt WC3 in game om man inte räknar med att man blandar olika sorters djur) Ontopic: Klarade ut X-men Origins och Saints Row 2 senast. X-men vart rätt så tråkigt efter ett tag men det var kul att man går faktiskt upp i level. Man kan köpa uppgraderingar på t.ex. attacker osv. Saints Row 2 var ungefär som GTA fast med lite sämre grafik och vääääldigt ovärkligt. Det finns mycket uppdrag som man gör åt 3 olika gäng. Det finns massor med sidouppdrag så det är något för den som vill göra nånting av tråkiga dagar. (Blir dock rätt så tråkigt senare när man måste ta över fästen för att komma vidare. ;) Bioshock och Prototype blir nästa. Det kallas (realtids)strategispel. Nytt koncept för dig? <_< Det senaste var väl Star Wars: The Force Unleashed. Det hade en jävla potential, men levde inte riktigt upp till den. Fysikmotorn var förresten helt makalöst rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Goldeneye Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Deadly Creatures. Prova Impossible Creatures nu då^^ spelade det för att tag sen och det var riktigt kul tills jag fastnade på en bana där det fanns nåt virus som tog över alla mina monster. http://www.thgtr.com/game/20030301/images/ic_1.jpg Har faktiskt ägt detta spel för en del år sen. Minns ej om jag klarade det. http://img.tomshardware.com/uk/2003/03/01/games_review/box_us.jpg Love that game <3 Det spelet äger jag med. Riktigt svårt och om jag inte minns fel är det som WC3 att man ser uppifrån. Man får blanda djurens gener och försöka göra dom så starka som möjligt. Sen krigar man. (Väldigt likt WC3 in game om man inte räknar med att man blandar olika sorters djur) Ontopic: Klarade ut X-men Origins och Saints Row 2 senast. X-men vart rätt så tråkigt efter ett tag men det var kul att man går faktiskt upp i level. Man kan köpa uppgraderingar på t.ex. attacker osv. Saints Row 2 var ungefär som GTA fast med lite sämre grafik och vääääldigt ovärkligt. Det finns mycket uppdrag som man gör åt 3 olika gäng. Det finns massor med sidouppdrag så det är något för den som vill göra nånting av tråkiga dagar. (Blir dock rätt så tråkigt senare när man måste ta över fästen för att komma vidare. ;) Bioshock och Prototype blir nästa. Det kallas (realtids)strategispel. Nytt koncept för dig? <_< No need to get cocky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.