Gäst Mangekyoucake Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 2008 SSX Tricky, Guitar Hero III; Legends of Rock, Guitar Hero World Tour, Harry Potter och fången från Azkaban, Harry Potter och den flammande bägaren, Need for speed Underground, The Sims; Bustin' Out(lol :'D), Rollercoaster Tycoon, Pokémon Sapphire, Pokémon LeafGreen. 10 stycken bara. 2009 Formula 1 2001. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Älgen, hur länge behövde du spela på Saints Row 2 för att klara ut det? Iaf: Klarade ut 08: GTA IV, BF: Bad Company. Säkert något annat spel också ;P Som jag inte kommer ihåg... Hmm bra fråga. Hörredu, jag ska kolla upp det. Älgen återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Letade upp COD 1 under julovet som jag varvade för sjuttioelfte gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 mirror's edge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Silent Hill: Origins. Klarat det tre gånger, hälften av mina spel är ouppklarade. Z_Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Tony Hawks American Wasteland på svårighetsgrad Sick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) kommer bara ihåg gta 4 och left 4 dead detta år sen tror jag jag klarade slager om midgård typ 06, sen är det svart. just det ja alla Halo spelen med. Redigerat 4 Januari 2009 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 mirror's edge Intryck, spelupplevelser, värt sina pengar? Har spelet själv men har fortfarande inte haft tid att spela. Eller jo tid har jag men har en del annat att spela. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Hmm, det senaste var nog...Call of duty 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Dom 3 senaste avklarade. 1- CoD 4 Modern warfare. 2- CoD 5 World at war. 3- Guitar Hero world tour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 08 : Half Life 2, Half Life 2 : Episode one, Half Life 2 : Episode 2, Tony Hawks Proving Ground Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 08 : Half Life 2, Half Life 2 : Episode one, Half Life 2 : Episode 2, Tony Hawks Proving Ground Half-Life 2 = (L) Grymt bra spelupplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.