Musten Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Gears of War 2 på hardcore. Ska klara ettan på hardcore nu och sen tvåan på insane. Däremellan kanske jag hinner klara Fable 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Klarade GH:A för nån timme sen (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Quadrapop Achievement : Reach 1,000,000 points! Fuck yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Klarade av sista uppdraget på goldeneye rouge agent igår kväll (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Quadrapop Achievement : Reach 1,000,000 points! Fuck yeah. Format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Call of Duty: Modern Warfare 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 (redigerat) Call of Duty: Modern Warfare 2.På veteran? Klarade nyss Call of Duty: Modern Warfare 2 jag också, på hardened. Riktigt nice spel, måste jag säga. Redigerat 13 November 2009 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Call of Duty: Modern Warfare 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Call of Duty: Modern Warfare 2.På veteran? Klarade nyss Call of Duty: Modern Warfare 2 jag också, på hardened. Riktigt nice spel, måste jag säga. Hälften på Veteran... Blev för svårt senare och pallade inte dö hela tiden så jag sänkte till hardened. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Call of Duty: Modern Warfare 2. På veteran? Klarade nyss Call of Duty: Modern Warfare 2 jag också, på hardened. Riktigt nice spel, måste jag säga. Hälften på Veteran... Blev för svårt senare och pallade inte dö hela tiden så jag sänkte till hardened. Pfft, Hardened är och kommer alltid vara Normal, medan Veteran är Very Hard. Så, är det nån som faktiskt har klarat det på Veteran? Skulle vilja veta hur svårt det är i ämförelse med de andra spelen i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Har klarat ut Act I på veteran, och det är jäkligt svårt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Call of Duty: Modern Warfare 2. På veteran? Klarade nyss Call of Duty: Modern Warfare 2 jag också, på hardened. Riktigt nice spel, måste jag säga. Hälften på Veteran... Blev för svårt senare och pallade inte dö hela tiden så jag sänkte till hardened. Pfft, Hardened är och kommer alltid vara Normal, medan Veteran är Very Hard. Så, är det nån som faktiskt har klarat det på Veteran? Skulle vilja veta hur svårt det är i ämförelse med de andra spelen i serien. Call of Duty 5 är svårare medans Call of Duty 4 ligger i jämnvikt. Har klarat båda på Veteran... Hade bara inte tålamodet för det med MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.