Gäst 55_66 Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Jag klarade Fallout 3 senast. Det fet-ägde. Ni som har missat det, skaffa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Klarade ut Call of Duty 4 och Saints Row 2 igår. Det tog mig 15 timmar att klara ut Saints Row 2 och 5 timmar för Call of Duty 4 Tog mig 2 timmar att klara det på Veteran. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Längesedan jag orkade spela igenom ett helt spel, dock så var det senaste Pariah till PC. Ett grymt underskattat spel som utspelas i framtiden, ett fps, man spelar som en soldat som ska göra något, kommer inte riktigt ihåg vad. Men ett väldigt roligt spel med vapen i äkta Halo-andra, ett inte jättelång spel som helt klar är värt att spela igenom, dock håller storyn kanske inte genom hela spelet vad jag har för mig. Men får helt klart 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Silent Hill: Homecoming det är nog det jag spelar nuförtiden. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Call of Duty: World at War Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Klarade ut Call of Duty 4 och Saints Row 2 igår. Det tog mig 15 timmar att klara ut Saints Row 2 och 5 timmar för Call of Duty 4 Tog mig 2 timmar att klara det på Veteran. :P Yeh right. ;) Jag klarade Eternal Sonata igår. Djupare spel får man leta länge efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 (redigerat) Gudfadern, rotade igenom en väns spel och hittade det, blev sugen på det så jag lånade det. Förbannat bra story, ljud och väldigt detaljrikt. Rekommenderar det starkt. Redigerat 25 Februari 2009 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Klarade ut Call of Duty 4 och Saints Row 2 igår. Det tog mig 15 timmar att klara ut Saints Row 2 och 5 timmar för Call of Duty 4 Tog mig 2 timmar att klara det på Veteran. :P Yeh right. ;) Jag klarade Eternal Sonata igår. Djupare spel får man leta länge efter. Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Klarade ut Call of Duty 4 och Saints Row 2 igår. Det tog mig 15 timmar att klara ut Saints Row 2 och 5 timmar för Call of Duty 4 Tog mig 2 timmar att klara det på Veteran. :P Yeh right. ;) Jag klarade Eternal Sonata igår. Djupare spel får man leta länge efter. Hört att det ska vara svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Klarade ut Call of Duty 4 och Saints Row 2 igår. Det tog mig 15 timmar att klara ut Saints Row 2 och 5 timmar för Call of Duty 4 Tog mig 2 timmar att klara det på Veteran. :P Yeh right. ;) Jag klarade Eternal Sonata igår. Djupare spel får man leta länge efter. Hört att det ska vara svårt. Nja, vissa grejer är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Spyro 2 - Gateway to Glimmer Har kört lite igenom alla mina gamla ps1 spel idag, klarade av spyro på 4 timmar :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Spyro 2 - Gateway to Glimmer Har kört lite igenom alla mina gamla ps1 spel idag, klarade av spyro på 4 timmar :-p Fyfan vad kul med Spyro. Längesedan jag spelade det ^^ Senaste avklarade måste vara CoD: WaW, har nog redan sagt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.