Megaman67 Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Rocket Racer från Lego Racers Minns när jag mötte honom för första gången, han var supersvår. Men nu har jag klarat honom. Minns när jag var P10:a och lirade Lego Racers. Så underbart spel, gillade det verkligen. Japp, det är verkligen ett av toppspelen när det gäller N64. Och PC. Mkt mer känsla på N64 :D Jag tycker det är mer känsla på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Rocket Racer från Lego Racers Minns när jag mötte honom för första gången, han var supersvår. Men nu har jag klarat honom. Minns när jag var P10:a och lirade Lego Racers. Så underbart spel, gillade det verkligen. Japp, det är verkligen ett av toppspelen när det gäller N64. Och PC. Mkt mer känsla på N64 :D Jag tycker det är mer känsla på PC. Ett racingspel: dator vs konsoll? Konsoll är självklart vinnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Någon som hittar en bild på den där stora kaninen i Rayman Raving Rabbids? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Någon som hittar en bild på den där stora kaninen i Rayman Raving Rabbids?Namn på kaninen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Någon som hittar en bild på den där stora kaninen i Rayman Raving Rabbids?Namn på kaninen? Vet inte, men det är den stora rabbiden som slänger in en i fängelsehålan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Klarade Castle Crashers idag (med en god vän) och där var typ alla bossar sktiroliga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 vet inte om det räknas som boss men tanks på l4d är ju fett sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 vet inte om det räknas som boss men tanks på l4d är ju fett sköna Har du sett den nya tanken till L4D2? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 vet inte om det räknas som boss men tanks på l4d är ju fett sköna Har du sett den nya tanken till L4D2? :P Ja, riktigt häftig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 vet inte om det räknas som boss men tanks på l4d är ju fett sköna Har du sett den nya tanken till L4D2? :P Det är inte en ny tank, utan en helt ny bosszombie. "The Charger" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Tack för den infon! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Metal Gear Solid 3 Snake Eater Boss: The End Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.