Hoppa till innehåll

Skaffa Laglig Musik Helt Gratis

Rekommendera inlägg

Tjenare. Tänkte tipsa om ett program som gör att ni kan skaffa musik helt gratis och lagligt också. Programmet heter Audials och finns att ladda ned här :http://audials.com/en/music_download_videos/index.html

Audials är ett program som håller uppsikt över flera tusen radiokanaler och spelar därefter in musiken som just du gillar. Du kan ange genre eller göra en lista på vilka artister du vill spela in. För att spela in via "artistlistan" krävs dock fullversionen som kostar en slant.

En annan mycket bra funktion är att Audials döper dom inspelade MP3 filerna till låtens + artistens namn så att det är lätt att hålla reda på vad som är vad.

För personer som tror att det är olagligt att spela in musik från radiostationer så är det lagligt så länge man använder musiken för privat bruk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Glassgubben

Okej. Jag ska nog ändå inte ladda ner det, jag håller mig vid de olagliga programen. ;)

Men ska endå göra ett försök och se om programet är bra.

WOW så onödigt inöägg :o

Ontopic: Tack ska du ha för programet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Annars kan ni ju använda er av "Spotify" ett program som har miljontals låtar. Nästan alla låtar som finns, även omgjorda.

www.spotify.com GL HF!

Kostar inte Spotify?

Gratis om man är kund hos Telenor (Bredbandsbolaget).

Själv fick jag en invite :) Bredbandsbolaget lockar ju kunder nu genom att ge en månad eller två gratis med Spotify- Låter roligt för mig som fick det gratis via invite :P

Men ja, Spotify är helt underbart. Laddar aldrig ner låtar nu om inte för att lägga ner på mobil eller så =) Skulle jag inte fått en invite så skulle jag nog betalat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...