Husko Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 rubriken. själv köra jag på medium fick spelet för 4 dagar sen. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Expert på allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Expert på allt, klarar alla låtar förutom TTFAF, Raining Blood och Slipknot änsålänge, jag kommer 98% på Before I forget hela tin :'< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Jag kör alltid expert på gitarr, trummor hard, lite expert och sjunga inget vidare :| :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) Kör på Expert, har klarat alla låtar i karriären utom TDWDTG och TTFAF. Redigerat 8 Januari 2009 av Aircondition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Jag kör alltid expert på gitarr, trummor hard, lite expert och sjunga inget vidare :| :P vad är skillnaden med o sjunga i t ex hard o expert? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Jag kör alltid expert på gitarr, trummor hard, lite expert och sjunga inget vidare :| :P vad är skillnaden med o sjunga i t ex hard o expert? Tror att skillnaden är att man måste sätta tonerna mer exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Kör på hard. Skulle vara kul att se er spela på Expert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Kör på hard. Skulle vara kul att se er spela på Expert. Hard på gitarr eller trummor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Kör på hard. Skulle vara kul att se er spela på Expert. Hard på gitarr eller trummor? Gitarr såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Kör på hard. Skulle vara kul att se er spela på Expert. Hard på gitarr eller trummor? Gitarr såklart. Mitt fel, såg inte namnet på tråden ;> Själv kör man på Expert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 expert, har klarat alla låtar utom satch boogie på wt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg