doggywrap Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Expert, har kommit till Slipknot - Before I forget på career. Har klarat nästan alla låtar efter den på quickplay, med undantag för One. Jag har klarat alla bonuslåtar utom TtFatF och In Flames-låten. >_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 spelar på expert. är vid lou. han är SKIT svår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Lirar på Expert ofc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Expert, men det finns en hel del låtar jag inte klarar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Kör för att ha kul Normal atm ska börja med hard snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Hard, är på Fight for your Soul men det är helt omöjligt där. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Expert på det mesta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Expert är på det sista stället. Låtarna där är svåra imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Sitter fast ätt da moement vid Cult of Personality på Expert. Det sorgliga är att jag kan FCa den på Hard. ;_; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Hard Skyll inte på mig, jag har inte ens spelet :P Spelar det bara hos min kompis som tidsfördriv när Gmod eller L4D connectar till en server (Ja, jag har alltid med mig min laptop till min kompis ^^) EDIT: Kom just på en sak; "Vad köra du på GH3" Vad f*n? "Vad köra du"? Bra svenska, grabben. Redigerat 12 Januari 2009 av Mindtwistah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Hard Skyll inte på mig, jag har inte ens spelet :P Spelar det bara hos min kompis som tidsfördriv när Gmod eller L4D connectar till en server (Ja, jag har alltid med mig min laptop till min kompis ^^) EDIT: Kom just på en sak; "Vad köra du på GH3" Vad f*n? "Vad köra du"? Bra svenska, grabben. Han är från Libanon..klanka inte för att alla inte kan bruka det svenska språket full ut. (100%) Förresten gör du det inte heller, du översätter ju ordet "connecting" blandar det med lite svenska och får fram connectar... Men det spelar ingen roll ;D Jag har..som Fruktnystan fastnat lite länge nu på Cult of Personality på expert men jag FC:are den på Hard ;_; detta är på Career då..klarade Slipknot! :'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Easy, klarar inte Medium med gittaren och det svårt att spela med bara Wii-moten Därför kör jag på på Easy. Oft: Vilken plattform gäller det i denna tråd? jag har Wii-versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg