Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Köp Saints row 2, det har längre levnadstis och är roligare...

Det är mer oseriöst me det är helt klart roligare, gta 4 har bättre grafik men jag älskar saints row 2 mer!

KÖP SAINTS ROW 2 :D

Det är mycket roligare, gta 4 tycker jag är för seriöst...

I Saints row 2 finns det massa aktiviteter!! Man tröttnar aldrig på Saints row 2

Det finns skit mycket att göra

Redigerat av 360Xbox
Skrivet

Har båda och de är verkligen skitroliga. Det är mest upp till dig vilket du vill ha. Gta 4 har en skitgrym story och bra grafik medans Saints Row 2 är lite oseriösare och så finns det mer att göra där.

Skrivet

JAG TYCKER ATT BÅDE GTA 4 OCH SAINTS ROW 2 E KUL MEN OM DU VILL TYP ATT DET SKA VARA ETT SERIÖST SPEL MED SKITBRA GRAFIK O BRA STORY SÅ VÄLJ GTA 4 MEN OM DU BARA VILL HA KUL OCH TYP MÖRDA FOLK ELLER SPRINGA OMKRING I KORV DRÄKT SÅ VÄLJ SAINTS ROW 2. SJÄLV SKULLE JAG VALT GTA 4 EFTERSOM DET INTE BARA ÄR ETT SERIÖST SPEL MED BRA GRAFIK OCH SÅ MEN DET E OCKSÅ SKITKUL EFTERSOM MAN KAN TYP ÅKA TILL HAPPINESS ISLAND OCH SKUTA FOLK ELLER KÖRA MED SIN HELIKOPTER PÅ VÄGEN ELLER BARA HA KUL :cool:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...