LyxeLL Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Har nyss köpt ett Xbox 360 och tror ja har bestämt mej för GTA IV ELLER SAINTS ROW 2. Vad tycker ni jag ska börja att köpa av dom 2?? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) Köp Saints row 2, det har längre levnadstis och är roligare... Det är mer oseriöst me det är helt klart roligare, gta 4 har bättre grafik men jag älskar saints row 2 mer! KÖP SAINTS ROW 2 :D Det är mycket roligare, gta 4 tycker jag är för seriöst... I Saints row 2 finns det massa aktiviteter!! Man tröttnar aldrig på Saints row 2 Det finns skit mycket att göra Redigerat 8 Januari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) hmm har provat båda spelen och måste säga saints row 2. men personligen tycker jag du ska skaffa falout 3 :lol: Redigerat 8 Januari 2009 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Saints Row 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
honda131 Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Jag tycker att du ska köpa Saints row 2 det är det roligaste spelet jag har spelat och det är bäst man kan knappt sluta spela det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Saints Row 2. Ska nog skaffa det snart. Jag har GTA IV, men jag tröttna på det efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 har inte provat saints row 2, bara 1:an, så får säga gta 4:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Har båda och de är verkligen skitroliga. Det är mest upp till dig vilket du vill ha. Gta 4 har en skitgrym story och bra grafik medans Saints Row 2 är lite oseriösare och så finns det mer att göra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GroundZer0 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 JAG TYCKER ATT BÅDE GTA 4 OCH SAINTS ROW 2 E KUL MEN OM DU VILL TYP ATT DET SKA VARA ETT SERIÖST SPEL MED SKITBRA GRAFIK O BRA STORY SÅ VÄLJ GTA 4 MEN OM DU BARA VILL HA KUL OCH TYP MÖRDA FOLK ELLER SPRINGA OMKRING I KORV DRÄKT SÅ VÄLJ SAINTS ROW 2. SJÄLV SKULLE JAG VALT GTA 4 EFTERSOM DET INTE BARA ÄR ETT SERIÖST SPEL MED BRA GRAFIK OCH SÅ MEN DET E OCKSÅ SKITKUL EFTERSOM MAN KAN TYP ÅKA TILL HAPPINESS ISLAND OCH SKUTA FOLK ELLER KÖRA MED SIN HELIKOPTER PÅ VÄGEN ELLER BARA HA KUL :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Gta IV :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Har inte provat saints row 2, bara sett på och jag väljer GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.