derik Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jag tror på det .. men jag vill ha bevis för att bli 100% procent.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Beror på villken slags pistol man använder, vissa spränger i princip.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 då behöver man f*n ha dumdumkulor om den ska sprängas <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 det är säkert nån xbox saga! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 och vad var den laddad med, bomull? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Asså det låter välldigt o troligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag tror det e helt omöjligt...möjligen med en luftpistol men inte med rediga doningar... :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 varför kör inte militären med sånna "plastvästar" då...dom skulle äga alla andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 varför kör inte militären med sånna "plastvästar" då...dom skulle äga alla andra öhhhhh..det e en lite cp tanke..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Tack för att du kallar mej cp? Om nu xbox är skottsäker, så varför inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 X-box skottsäker?! Hahahahahahaha och grisar kan flyga!hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 F*n alltså lol.Lol som F*n.Man ska inte tro på allt alla säger grabben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg