Rememberme Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Idag har det mest blivit dator. Ska träna i morgon och fortsätta jobba på min hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Chips + Cola + Popcorn + lördag kväll = :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Cheeze Rings :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Nu får man ta och lägga sig snart, har match imon :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Idag har jag bara spelat gitarr och dator nästan, har varit sjuk så det finns väl inget annat att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Idag har jag bara spelat gitarr och dator nästan, har varit sjuk så det finns väl inget annat att göra...Surt att vara sjuk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Spela tv-spel ftw! Mirror's Edge, FIFA 09 och Left 4 Dead blirre nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Det blir nog CS idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Det blir nog CS idag. 1.6 eller source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) Spela hela dagen i dag skulle jag tro. DotA, cod2 och cs 1.6 :) Redigerat 22 Februari 2009 av SID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Spela hela dagen i dag skulle jag tro. DotA, cod2 och cs 1.6 :) Gött! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 snöstormmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.