prophet Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Tillbaka i skolan, tufft som f*n.Man måste anstränga sig hårt i början efter ett lov, så att man hamnar i rutinen. Om inte, så kommer man vara trött resten av terminen. ;) I suppose, men klarar inte dagarna utan koffein och nikotin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Bump :) Jag har sportlov :D Ska sova till 2 varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Bump :) Jag har sportlov :D Ska sova till 2 varje dag Du ska ju inte slösa bort dina lediga dagar med att sova bort dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 pff idag sög ju :( var på min kusins begravning. f*n va tråkigt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 pff idag sög ju :( var på min kusins begravning. f*n va tråkigt :'( Usch, fyfan! Vad dog hon/han av, och hur gammal var personen? Beklagar, :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 han va blev ganska nyss 30 och dog av skelettcancer. min syrra va med när det hände på rummet. den sista dagen tog hanbara 14 andetag på en minut sen så bara han suckade han bara och dog(andetagen bara minskade efter varje minut typ). men det va för 1½ vecka sen och idag så begravdes han. asså jag trodde jag skulle slippa gråta på begravningen men när dom sjöng himlen är oskyldigt blå så kunde jag f*n inte hålla det inne. sen så lipa jag när jag gick fram och tog farväl av han vid graven efter kistan hade sänkts mer. skönt att det är över för han iaf så han slipper lida... RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 han va blev ganska nyss 30 och dog av skelettcancer. min syrra va med när det hände på rummet. den sista dagen tog hanbara 14 andetag på en minut sen så bara han suckade han bara och dog(andetagen bara minskade efter varje minut typ). men det va för 1½ vecka sen och idag så begravdes han. asså jag trodde jag skulle slippa gråta på begravningen men när dom sjöng himlen är oskyldigt blå så kunde jag f*n inte hålla det inne. sen så lipa jag när jag gick fram och tog farväl av han vid graven efter kistan hade sänkts mer. skönt att det är över för han iaf så han slipper lida... RIP Usch, min morbror dog av Multipel Skleros (MS), var dock ganska liten men jag vet hur det känns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 (redigerat) han va blev ganska nyss 30 och dog av skelettcancer. min syrra va med när det hände på rummet. den sista dagen tog hanbara 14 andetag på en minut sen så bara han suckade han bara och dog(andetagen bara minskade efter varje minut typ). men det va för 1½ vecka sen och idag så begravdes han. asså jag trodde jag skulle slippa gråta på begravningen men när dom sjöng himlen är oskyldigt blå så kunde jag f*n inte hålla det inne. sen så lipa jag när jag gick fram och tog farväl av han vid graven efter kistan hade sänkts mer. skönt att det är över för han iaf så han slipper lida... RIP Jag beklagar sorgen. Min mormors katt dog i helgen, den hade problem med njurarna så de var tvugna att avliva den. Redigerat 4 Mars 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 I helgen blir det Dreamhack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 I helgen blir det Dreamhack! :D Haha, glad för din skull, du som har tjatat om det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 I helgen blir det Dreamhack! :DDreamhack - höjdpunkten av medians liv. (; OnT: Hmm.. i helgen hade jag tänkt att bada men det kanske inte blir av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 han va blev ganska nyss 30 och dog av skelettcancer. min syrra va med när det hände på rummet. den sista dagen tog hanbara 14 andetag på en minut sen så bara han suckade han bara och dog(andetagen bara minskade efter varje minut typ). men det va för 1½ vecka sen och idag så begravdes han. asså jag trodde jag skulle slippa gråta på begravningen men när dom sjöng himlen är oskyldigt blå så kunde jag f*n inte hålla det inne. sen så lipa jag när jag gick fram och tog farväl av han vid graven efter kistan hade sänkts mer. skönt att det är över för han iaf så han slipper lida... RIP Jag beklagar sorgen. Min mormors katt dog i helgen, den hade problem med njurarna så de var tvugna att avliva den. vet hur det är att förlora ngt man har nära. jag kan frotfarande känna min hunds päls om jag tänker på den och lukten. tror jag alldrig kommer glömma ngt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.