MentalogisT Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 ser ut som det blir någon slags fest ikväll funderar på att sticka på en imorgon oxå, fast där är jag objuden :( Krasha in bara :D Och om det är nån som protesterar så snor du alkoholen och sticker ut genom badrumsfönstret. Sparka sönder en kruka på vägen för att visa ditt missnöje. Och pissa i bålen :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 ser ut som det blir någon slags fest ikväll funderar på att sticka på en imorgon oxå, fast där är jag objuden :( Krasha in bara :D Och om det är nån som protesterar så snor du alkoholen och sticker ut genom badrumsfönstret. Sparka sönder en kruka på vägen för att visa ditt missnöje. Och pissa i bålen :-p Tänk om han inte är pissnödig. Men ska nog läsa, slappa, sova, lata mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Spela med kompisarna, ut med kompisarna etc... inte planerat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Spela Semifinal i hockey DM, lana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Vart på feta ferren ikv, sen så blir de rätt mkt kalas imorrn å på söndag :P. Imorrn ere morsan, å på söndag fyller mitt kusinbarn 3 :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Idag blir det leveling igen, är level 23 atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Trevlig helg allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Fotbolls cup, vi vann första matchen igår med 5-0 och matchen idag med 4-1. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Trevlig helg allihopa! \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Fotbolls cup, vi vann första matchen igår med 5-0 och matchen idag med 4-1. =) Gratulerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 (redigerat) ser ut som det blir någon slags fest ikväll funderar på att sticka på en imorgon oxå, fast där är jag objuden :( Krasha in bara :D Och om det är nån som protesterar så snor du alkoholen och sticker ut genom badrumsfönstret. Sparka sönder en kruka på vägen för att visa ditt missnöje. Och pissa i bålen :-p Tänk om han inte är pissnödig. Men ska nog läsa, slappa, sova, lata mig jag känner dom som har den, så är lite suris :angry: men kan dra dit när alla tappat omdömet :) Redigerat 7 Mars 2009 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Torskade semifinalen :( Gjorde dock ett mål =) Nu ska jag lana CoD: WaW med en kompis på PS3 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.