Poesi Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 JAG! Men imorrn får vi pizza, för då fyller min mamma år. I helgen ska jag, tjaa... Skriva SO-uppsats tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Jag ska vara hemma hela helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 skönt med torsdag eftersom jag e ledig på fredagar. ska nog ladda upp inför helgen med en 1,5 kilos godis påse från hemmakväll sen blir det nog att slappa hela fredagen tills ungefär 19:30 då blir det lan hos en kompis. lördag ska jag till samma kompis och lana lite mer. söndag läxornas dag men jag har inga läxor :) så jag ska nog ut och träna lite i skogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 skönt med torsdag eftersom jag e ledig på fredagar. ska nog ladda upp inför helgen med en 1,5 kilos godis påse från hemmakväll sen blir det nog att slappa hela fredagen tills ungefär 19:30 då blir det lan hos en kompis. lördag ska jag till samma kompis och lana lite mer. söndag läxornas dag men jag har inga läxor :) så jag ska nog ut och träna lite i skogen. Gött, inga läxor! Maxat med spelande. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 ska chilla på helgerna köra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Jag och några kompisar ska lana. Ska dra snart, ska bara skicka iväg detta inlägg. ;) Vi är även lediga på måndag och tisdag nästa vecka, så det blir ett långt lan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Pizza! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Äntligen helg, wohoo! :) Kom på att jag ska övernatta i en kåta i skogen lör-sön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 FREDAAG! jag ska nog chilla hemma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 jahap denna fredag blev lite sabbad pga av att jag var tvungen att sitta barnvakt åt min 4 åriga kusin. men hon är så j*vla sött så det gjorde inte så mycket vi gjorde popcorn och såg på bumbibjörnarna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Ska väll ta det lungt denna helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Helg!!! :D Imorgon blir det Danmark - Sverige med grabbarna! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.