Garone Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Förlåt mig, men det överlevnadsprogramet laggade för mig och jag kunde inte se. Men nu kan jag se, och jag säger direkt, väldigt äckligt, men den stora feta larven. Dock är larver nyttigare än fisk och kött, det visste inte jag. Jag tyckte detta YouTube-klipp var väldigt tråkigt, men endå hade den en handling. 6/10. wat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Jag tyckte detta YouTube-klipp var väldigt tråkigt, men endå hade den en handling. 6/10. wat Garone, oroa dig inte.. Det kommer klarna i hans system så småningom.. OTT- Överlevnad... Skulle hellre ta livet av mig än att stoppa i mig j*vla feta larver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Det där är inget överlevnadsprogram...Det är ju så fake. Vem f*n har en kameraman som går bakom en? Survivorman är MYCKET BÄTTRE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 who cares? han äter ju en fet larv ffs det e kul å äckligt ju =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Det där är inget överlevnadsprogram...Det är ju så fake. Vem f*n har en kameraman som går bakom en? Survivorman är MYCKET BÄTTRE!håller med. Survivorman är riktiga grejer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Bear Grylls gör mycket mer extrema saker, jämfört med han på Survivorman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Nej, han äter larverna för att visa hur man kan överleva. Alla insekter har proteiner i sig. Samt larver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Bear Grylls har med sig kamera gubbe/ar ifall det händer nåt riktigt alvarligt skulle jag tro, och jag har aldrig sett nån kamera gubbe rycka in på nåt av hans avsnitt. Survivor man är tuffare eftersom han är helt själv men själv gillar jag Bear Grylls mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Åh så mysigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Jag tror de flesta hadde ätit detta för att överleva. (förutom anorexcia barnen och fjortisar. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PlayAngel Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 asså ursch jag fick gåshud när huvudet exploderade >.< uuuursch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Den jäveln har ätit skorpioner (den giftaste arten). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.