Hoppa till innehåll

Ta Bort Sina Egna Inlägg.


Gäst Payback

Rekommendera inlägg

Gäst Mangekyoucake

Tänk på vad du skriver.

Eller redigera inlägget.

Svårare än så är det inte..

jo men ett inlägg som det bara står...:

 

"OJ EDIT!"

 

..i kan ju räknas som spam, och om man gör ett sånt inlägg och anmäler det och vill att en mod tar bort det.... det är ju bara onödigt tidskrävande, bättre att kunna ta bort det själv. jag menar, hela funktionen avlastar ju bara modarnas arbete utan risk att användare saboterar för varandra.

 

 

Men råkar man posta samtidigt som någon annan går det att ändra, i en lektråd t.ex.

 

och står det EDIT så borde man istället skriva varför man gjorde en EDIT.

 

 

typ..

 

"EDIT; stavfel/bröt mot en regel/postade samtidigt" eller något i den stilen, så man vet varför det står EDIT.

Annars har du helt rätt, det räknas som spam annars.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tänk på vad du skriver.

Eller redigera inlägget.

Svårare än så är det inte..

jo men ett inlägg som det bara står...:

 

"OJ EDIT!"

 

..i kan ju räknas som spam, och om man gör ett sånt inlägg och anmäler det och vill att en mod tar bort det.... det är ju bara onödigt tidskrävande, bättre att kunna ta bort det själv. jag menar, hela funktionen avlastar ju bara modarnas arbete utan risk att användare saboterar för varandra.

 

 

Men råkar man posta samtidigt som någon annan går det att ändra, i en lektråd t.ex.

 

och står det EDIT så borde man istället skriva varför man gjorde en EDIT.

 

 

typ..

 

"EDIT; stavfel/bröt mot en regel/postade samtidigt" eller något i den stilen, så man vet varför det står EDIT.

Annars har du helt rätt, det räknas som spam annars.

 

men vf inte bara en funktion så att man kan ta bort det, "edit" eller "edit + anledning" fyller fortfarande ingen funktion i den aktuella tråden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

man om man kommer på att man har skrivit något orellevant är det omöjligt att edit:a det korrekt utan att det förblir orelevent. såvida man inte kommer på nått annat istället. och de flesta gångerna så är det inte så.

 

Det är väl förfan därför man ska tänka på vad man skriver istället för att göra en;

 

"Hahah :angry: :angry: LOL!1!!!1!11 P11POWER! P12 FOR PRESIDENT!"

I en tråd om P15+ t.ex. Så enkelt är det. Men skulle man nu ha en "Radera ditt inlägg"-knapp, borde det givetvis ta bort det inlägget ur ens egna inläggsstatistik, annars skulle det bli mer posthunting än förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anledningen till att det inte finns är ganska självklar och jag tror att självaste admin förklarade för nåra år sen, exempel:

 

Member postar ett spaminlägg, hans inläggsräknare går upp sen tar han bort det och fortsätter så. Då får han gratis rank, men nu kanske saker har förändrats så det går bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anledningen till att det inte finns är ganska självklar och jag tror att självaste admin förklarade för nåra år sen, exempel:

 

Member postar ett spaminlägg, hans inläggsräknare går upp sen tar han bort det och fortsätter så. Då får han gratis rank, men nu kanske saker har förändrats så det går bort.

när du säger "member" menar du såklart en random användare.

 

ja jag vet, men så länge man tar bort det gör det inte enligt mig nått... FR har ju ingen betydelse egentligen. man ser ju på kvaliten i någons inlägg hur vana de är vid forum eller fuska.se jag tittar aldrig på någons rank, vet knappt vad jag har själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anledningen till att det inte finns är ganska självklar och jag tror att självaste admin förklarade för nåra år sen, exempel:

 

Member postar ett spaminlägg, hans inläggsräknare går upp sen tar han bort det och fortsätter så. Då får han gratis rank, men nu kanske saker har förändrats så det går bort.

när du säger "member" menar du såklart en random användare.

 

ja jag vet, men så länge man tar bort det gör det inte enligt mig nått... FR har ju ingen betydelse egentligen. man ser ju på kvaliten i någons inlägg hur vana de är vid forum eller fuska.se jag tittar aldrig på någons rank, vet knappt vad jag har själv.

 

Ja alltså member som medlem, inte medlemmen member, har ju inte varit så aktiv så jag såg nyss att fuskas lilla nya stjärnskott vid namn member kommit. Men det var aboslut inte han jag meande.

 

Saken är den att det kan fortfarande missbrukas, och fuskarank visar hur aktiv medlemmen är, men det kan lika gärna tas bort. Sedan kanske man kan få mynt via det här också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anledningen till att det inte finns är ganska självklar och jag tror att självaste admin förklarade för nåra år sen, exempel:

 

Member postar ett spaminlägg, hans inläggsräknare går upp sen tar han bort det och fortsätter så. Då får han gratis rank, men nu kanske saker har förändrats så det går bort.

när du säger "member" menar du såklart en random användare.

 

ja jag vet, men så länge man tar bort det gör det inte enligt mig nått... FR har ju ingen betydelse egentligen. man ser ju på kvaliten i någons inlägg hur vana de är vid forum eller fuska.se jag tittar aldrig på någons rank, vet knappt vad jag har själv.

 

Ja alltså member som medlem, inte medlemmen member, har ju inte varit så aktiv så jag såg nyss att fuskas lilla nya stjärnskott vid namn member kommit. Men det var aboslut inte han jag meande.

 

Saken är den att det kan fortfarande missbrukas, och fuskarank visar hur aktiv medlemmen är, men det kan lika gärna tas bort. Sedan kanske man kan få mynt via det här också?

 

Absolut inte, alla tycker väl om Member?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...