Siyuro Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Någon som vet hur man får tjejkompisar att chatta med en? Det är brukar vanligtvis vara jag som brukar börja skriva till de lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Du är 14...i princip alla brudar är fjortisar då, och då har dem fjortiskonversationer med sina polare, dem skriver typ bara till killar om dem är intresserade eller så. Så är det för många i min klass, men tjejerna skriver till mig ibland och vice versa ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Fuck MSN, kör på i verkligheten istället. Får du dom där så kommer dom börja skriva till dig på msn också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Var trevlig och var seriös. Så kommer det nog gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Var trevlig och var seriös. Så kommer det nog gå. Hur är man trevlig och seriös på MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Var trevlig och var seriös. Så kommer det nog gå. Hur är man trevlig och seriös på MSN? Du ska inte vara alltför barnslig, för tjejer tycker inte om sådant beeténde. Hur man är seriös mot en tjej? Det får du själv lista ut. Alla har olika sätt att vara seriös på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Var trevlig och var seriös. Så kommer det nog gå.Men får man egentligen tjejerna att skriva? (förutom att vara trevlig och seriös förstås) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Vibba dem... lol. nej men det är mest IRL som räknas. Gillar de dig inte där så kommer de nog inte börja skriva till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Vibba dem... lol. nej men det är mest IRL som räknas. Gillar de dig inte där så kommer de nog inte börja skriva till dig. Men vissa av de ville själva ha min MSN men ändå så skriver de inte. Som sagt innan är det jag som måste skriva till de först för att snacka. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Fuck MSN, kör på i verkligheten istället. Får du dom där så kommer dom börja skriva till dig på msn också :)Stämmer bra, jag hade umgåtts men en tjej ett tag och nu är det nog hon som börjar skriva till mig mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Vibba dem... lol. nej men det är mest IRL som räknas. Gillar de dig inte där så kommer de nog inte börja skriva till dig. Men vissa av de ville själva ha min MSN men ändå så skriver de inte. Som sagt innan är det jag som måste skriva till de först för att snacka. :( Dom kanske inte vågar skriva med dig? Visa att du är en snäll pojk så ska du se att går.Sen så kan du alltid charma dom i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Väldigt dålig på charma. Lite tips kanske? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.