admin Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 För att minska antalet forumlekar så krävs nu tillstånd för att få ha en forumlek-tråd. Detta gäller både nya forumlekar samt gamla! Läs mer på http://www.fuska.se/forum/Forumlekar_Med_T...nd-t115260.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Äntligen! Inte en dag för sent om man frågar mig! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 För att minska antalet forumlekar så krävs nu tillstånd för att få ha en forumlek-tråd. Detta gäller både nya forumlekar samt gamla! Läs mer på http://www.fuska.se/forum/Forumlekar_Med_T...nd-t115260.html orka göra forumlekar till något så seriöst, men aja, det minskar ju spamet lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Tusen tack admin! Dessa lekar började gå mig på nerverna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Trevligt att det kommit en ny varning om att man måste ha tillstånd tills man startar forumlek/forumlekar! Bra att någon tog igång detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Fånigt. Min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 mm vrf skulle det bli så? man får ju ändå inga FM >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Finns en del ganska dåliga forumlekar och man får FR fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Någon som vet varför Spamforumet sumpades? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Någon som vet varför Spamforumet sumpades? Varför det sumpades, det bör du väl veta? Du har ju varit medlem här längre vad jag har varit. Spam-forumet togs bort för att det bryter mot reglerna, och det är inte bra att Fuska.se har spam i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 asså varför ska han låsa alla bra lekar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 asså varför ska han låsa alla bra lekar?? Läs det mer på denna länk: http://www.fuska.se/forum/Forumlekar_Med_T...nd-t115260.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.