Nomatic Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Det är pga vatten, diabetes kan det såklart också vara. Men det låter mer logiskt att det är pga vattnet att man släpper ut urinet mer. Ost? Var det inte skräckfilmer nyss? Skulle säga samma sak som Amo sa, eller så är det helt enkelt att du dricker väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Det är pga vatten, diabetes kan det såklart också vara. Men det låter mer logiskt att det är pga vattnet att man släpper ut urinet mer. Ost? Var det inte skräckfilmer nyss? Skulle säga samma sak som Amo sa, eller så är det helt enkelt att du dricker väldigt mycket. Har dock inte hört av folk som speciellt dricker mer på vintern, skulle vara en sak om det var på sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Prostatacancer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 16 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 idag har jag bara pissat 1 gång så det kanske bara var nåt tillfälligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Drack lika mycket då då? Som innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) På vintern så svettas du inte lika mycket som på sommaren t.ex och därför kissar man mer på vintern. Om du är orolig kan du ju gå till vårdcentralen eller skolsköterskan för att veta exakt vad det är, alltså om det händer igen. Redigerat 16 Januari 2009 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Eller om man har suttit på något kallt, då kunde man bli typ ''förlkyld'' på det stället, så då kissar man skit mycket.. Jag har haft det, skit jobbigt ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Man pissar extra mycket av Coca-Cola, te och kaffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Man pissar extra mycket av Coca-Cola, te och kaffeRofl, lirat The Sims ? x] Aja, hoppas du inte har diabetes iaf. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Kolla prostatan hos en läkare för att vara säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 när jag var 8år pissade jag 11gånger per dag det berodde på att jag alltid drack 5 glas loka morgon och kväll och annars för dig kanske du går runt med vatten flaskor hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 måste vara för att jag hade börjat dricka så mycket på gymet (för att ha en anledning till att vila) men slutade med det och drack normalt och problemet är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.