MaryJane Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 1/10 Gillar det inte alls. bara jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 1/10 Engelska duger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 0/10 Det suger ju för f*n!!! Dem ända som använder det är blattar som inte kan engelska!!!Vf säger du så?rasist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Det kan vara bra för vissa P9 eller andra småungar som sitter där och kollar på barnprogram e.t.c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Jag tycker det är skit dåligt!!!!!!!! Jag är så j*vla van med engelska och nu är det svenska! Otroligt irreterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Jag håller mig till Engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 1/10 det e jobbigt för ja orkar inte ändra tillbaka till engelska ''/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 0/10 otroligt irriterande. Man hittar inte sakerna som man brukade göra! : | Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 0/10 Det suger ju för f*n!!! Dem ända som använder det är blattar som inte kan engelska!!! Och konstigt nog så har alla svenskar jag känner den svenska versionen. Bryr mig inte, det är likadant, svenska som engelska whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Men ni som tycker att det är värre, ni får ju tänka på att youtube består av 90% P9-P12 som är för dumma för att lära sig engelska och använder all sin tid på att titta på katter som hoppar in i fläktar. Vad tycker ni, på en skala från 1-10, om att youtube finns på svenska? Jag tycker det är skitbra och ger det 9/10 Ge en bedömning och sen en förklaring. Men för f*n, jag förstår att du är extremt omogen och vill experimentera, men det där går ju knappt att läsa.. Själv så tycker jag att det är en dålig förändring, då youtube kan vara en källa till det engelska språket för många småbarn. Nu blir dem lata då allting är på Svenska, och lär sig även sämre engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Men ni som tycker att det är värre, ni får ju tänka på att youtube består av 90% P9-P12 som är för dumma för att lära sig engelska och använder all sin tid på att titta på katter som hoppar in i fläktar. Men det är ju kul! :( På en mer seriös notis så har jag knappt lagt märke till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 (redigerat) 1/10 Några dåliga översättningar Ingen HD knapp (fmt=22 manuellt) Reklam för skitfilmer. 0/10 Det suger ju för f*n!!! Dem ända som använder det är blattar som inte kan engelska!!! Blattar kan väl engelska bättre än svenska? Redigerat 19 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.