360Xbox Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 (redigerat) Vilket spel kommer bli erat nästa?? För mej blir det troligen Skate 2 Redigerat 28 Januari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Halo Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Jag kommer få med massor av spel :ng: SKA FLASHA MIN XBOX 360!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Nästa blir nog Deadly Creatures, dock till Wii. Wheelman är en möjlig kandidat till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 blir troligen saints row 2 collectors edition (om jag får tag på en:D) eller resident evil 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Banjo-Tooie Arcade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 blir troligen saints row 2 collectors edition (om jag får tag på en:D) eller resident evil 5.Vad är det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 blir troligen saints row 2 collectors edition (om jag får tag på en:D) eller resident evil 5.Vad är det??? Saints row 2 Collector's Edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Resident Evil 5 på release dagen, för 400 spänn. Redigerat 28 Januari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 GH: Metallica och Halo Wars blir det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 blir troligen saints row 2 collectors edition (om jag får tag på en:D)Har sett jättemånga i affärerna här i Sundsvall, så det lär väl inte vara så svårt? :o Eller så kanske inte Sundsvall är så intresserad av Saints row :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GroundZer0 Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 kanske ska köpa gudfadern 2 eller mafia 2. jag köpte många spel den här månaden som typ saints row 2 och assassins creed och andra så jag ska inte köpa fler förren de kommer ut. gudfadern kommer typ ut i februari eller mars och jag vet inte när mafia 2 kommer så jag köper troligen gudfadern 2. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.