Ceto Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Tja alla jag skulle testa xbox live en dag och då så böt den till xbox live ( kontot blev xbox live ) och det var 1 månads test. Den böt Gamertag och jag vill ha tillbaka det gamla gamertagen, Finns det något sätt att fixa det här för jag blir lite irriterad på att det böt namn. Mvh Ceto :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Tja alla jag skulle testa xbox live en dag och då så böt den till xbox live ( kontot blev xbox live ) och det var 1 månads test. Den böt Gamertag och jag vill ha tillbaka det gamla gamertagen, Finns det något sätt att fixa det här för jag blir lite irriterad på att det böt namn. Mvh Ceto :) De kan ju bero på att nån hade redan ditt förra gamertag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Nepp ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Nån annan med ett annat account på din konsol? Signa ut och signa in rätt i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Nej... det är inget sådant Jag vill ha personligt gamertag. Redigerat 1 Februari 2009 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Det kostar 800 Microsoft Points att byta Gamertag :) Man kan få byta gamertag gratis om några file complaintar ditt gamertag, Vet inte exakt hur många det måste vara :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Personligt... Alltså inte xbox live När man har köpt xboxen skapar man profil. Jag vill ha profil namnet alltså det första profilnamnet som jag hadde och ingen har de på min console. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Gö en ny annars? Vet inte riktigt hur man byter gamertag när man är offline... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Du vill alltså ha xbox live på din gamla gamertag men fick en ny gamertag med xbox live på? Hände samma sak med mig. Du kan inte byta men om du inte redan har haft 1 månads gratis live på din gamla gamertag kan du fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 " OFFLINE " <---- INGET xbox LIVE Gamertag. Edit Profile > Gamertag > Personal Gamertag <--- Finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.