Garone Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Starcraft 2, Diablo 3Blizzard-hatare? ;O Det jag absolut inte kommer köpa är väl The Sims 3. Hade det varit 2008 hade jag helt klart sagt Fallout 3. De enda bra spelen Blizzard har gjort är Warcraft & World of Warcraft serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Starcraft 2, Diablo 3 Blizzard-hatare? ;O Det jag absolut inte kommer köpa är väl The Sims 3. Hade det varit 2008 hade jag helt klart sagt Fallout 3. De enda bra spelen Blizzard har gjort är Warcraft & World of Warcraft serien. Starcraft är nästan nationalsport i Sydkorea, och har en egen TV-kanal. Något måste ju uppenbarligen vara bra med det. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 starcraft>warcraft imo. Men..anyway... Sims spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 The Sims 3, GTA IV, FIFA 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Inget Sims 3 inget fånit´ barbie spel och inte ens under tortyr NHL 010/10 :yucky: Tortyr? Äru hög? Du vet troligtvis inte ens vad NHL står för. JAG SKA inte köpa NHL2010. Jag ska FÅ det :P Sims 3, Barbie, WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 rock raider till ps1(pc versionen e SÅÅÅ mycke bättre, ja ja har spelet bägge) guitar hero areosmith singstar =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Starcraft 2, Diablo 3 Blizzard-hatare? ;O Det jag absolut inte kommer köpa är väl The Sims 3. Hade det varit 2008 hade jag helt klart sagt Fallout 3. De enda bra spelen Blizzard har gjort är Warcraft & World of Warcraft serien. Starcraft är nästan nationalsport i Sydkorea, och har en egen TV-kanal. Något måste ju uppenbarligen vara bra med det. :] Det är inget jag gillar iaf. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Guitar Hero, Guitar Hero 2, Guitar Hero 3 (Å inget annat Guitar Hero heller) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 GTA, CS, world of warcraft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.