Hoppa till innehåll

Blir Du 100 År?


MentalogisT
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 164
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

84, vill inte bli äldre heller.

What??

 

Är de bara jag som inte vill vara senil och bo på ett ålderdomshem med andra människor som inte bryr sig ett piss om jag inte tycker om filmjölk?

 

Jag lever hellre ut mitt liv fullt ut än att leva ett tråkigt liv och bli så gammal så att jag inte kan äta ordentligt själv.

 

Vem säger att man blir senil och bor på åldershem när man är 84, chansen finns, men den är lika stor att du är en aktiv 84 åring som har all energi i världen, bor med din hustru som du älskar. Har släkt och barn barn, vill du verkligen dö då?

 

Sen så om man blir senil så finns det stor chans att forskare har tagit fram botemedel osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

84, vill inte bli äldre heller.

What??

 

Är de bara jag som inte vill vara senil och bo på ett ålderdomshem med andra människor som inte bryr sig ett piss om jag inte tycker om filmjölk?

 

Jag lever hellre ut mitt liv fullt ut än att leva ett tråkigt liv och bli så gammal så att jag inte kan äta ordentligt själv.

 

Vem säger att man blir senil och bor på åldershem när man är 84, chansen finns, men den är lika stor att du är en aktiv 84 åring som har all energi i världen, bor med din hustru som du älskar. Har släkt och barn barn, vill du verkligen dö då?

 

Sen så om man blir senil så finns det stor chans att forskare har tagit fram botemedel osv.

 

Med mitt dna är jag ganska säker på att jag kommer vara dö innan jag är 85. Diabetes, cancer etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...