Organism Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Blev 99 den här gången, sist blev jag 87. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 (redigerat) jag kommer bli 99 år Redigerat 23 Juli 2009 av UOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 114! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 (redigerat) jag kommer bli 85 år xD Medelandet jag fick när jag räknade ut hur gammal jag skulle bli Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som du redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre. Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg. PS Det finns en viktig faktor som vi bara delvis räknat med i denna test. Det är läkarvetenskapens framsteg inom dom närmaste åren. Vi står inför flera genombrott inom många medicinska områden och om du själv kan bidra med att förlänga ditt liv i bara ETT år så kanske det betyder att du får ta del av något medicinskt framsteg som förlänger livet i TIO år eller mer. Tänk på det! Redigerat 24 Juli 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 95 :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 101 (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 75 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 92 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 99 blir jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Förresten, när jag tog så dåligt som möjligt så blev jag 15 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst santasux Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Halloj, hittade ett "Hurgammalblirdu" test. Kul å prova, säg gärna hur gamla ni blir ;-0 http://www.dugamladufria.com/medicin/agetest2.html Jag kommer bli 99 år. [OBS. Ta det här med en nypa salt. Det här kanske verkligen inte stämmer.] Hahaha 102 år :P De tror jag inte på O.o Halloj, hittade ett "Hurgammalblirdu" test. Kul å prova, säg gärna hur gamla ni blir ;-0 http://www.dugamladufria.com/medicin/agetest2.html Jag kommer bli 99 år. [OBS. Ta det här med en nypa salt. Det här kanske verkligen inte stämmer.] Haha jag gjorde testet igen, tog allt dålig och skrev att jag var 30.. resultatet var att jag skulle bli 19 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.