Mintplanta Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) Lite nyfiken på vilka konserter medlemarna på fuska.se ska gå på/planerat. Nämn band, plats och datum. Själv ska jag gå på Children of Bodom på Tyrol 27/2. Redigerat 8 Februari 2009 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 meltown eller vad det heter ska jag nog på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 23/3 Bob Dylan - Globen. skulle gått på ac/dc i scandinavium också men ska till spanien då >_<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) Kanske drar till Metaltown i sommar, men det beror på hur tjock plånboken är. Annars skulle jag väldigt gärna gå på Hultsfred i år, men av någon j*vla outgrundlig anledning gillar inte mina föräldrar den tanken.. ..Möjligen att jag går på Way Out West om det kommer tillräckligt många bra band dit. Jag hoppas verkligen att Arcade Fire orkar ta sig dit.. Redigerat 8 Februari 2009 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Konsert och snart vettefan, men biljetten till Metaltown är redan beställda :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Denna onsdagen ska jag gå på någon sär-konsert med skolan. Typ "Plugg & Play". Ta livet av mig någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 AC/DC, 20/2, Globen :D :D Kanske BB King i sommar, Gbg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 BB king är trög att lyssna på tycker jag med :)))) jag ska nog titta på vad som kommer att komma. min vänn vill ta med mig till mötley crue och massa annan skit. men jag skulle vilja lyssna på gnr och pantera. fast pantera är ju typ inte mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Ska nog på Bruce i sommar, älskar han :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Enda som är klart just nu är ACDC på Ullevi i sommar. Hade funderingar om Metaltown, men blir nog inget pga. alldeles för dålig line-up. Hoppas dock att Opeth eller Tool kommer till GBG, Tool känns dock rätt orealistiskt just nu... men man kan hoppas. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 blir förmodligen siesta i maj....och kanske zombies i malmö nu om några veckor. det ryktas om reel big fish o streetlight manifesto men jag får lyssna mer på dem för att avgöra om jag ska gå. dead prez spelar på mejeriet i lund på torsdag och det verkar som endel kompisar ska gå, men det jag hört var inte värst bra så jag skiter nog i det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Blir väl Metallica den sjunde mars..Mer har jag inte planerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.