Hoppa till innehåll

Resident Evil 5

Gäst Member

Rekommendera inlägg

Ser ganska kul ut! :lol:

Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation!

Hur vet du det?

Är 100% säker på. Har spelat spelet på demo och sedan har jag testat det i en affär också. Det är helt störtskönt. Alla som gillar skräckspel skall köpa detta! =P

Det i affären var ju ett demo det med.

Men det har stora chanser att bli bra.

Vilka konsoller släppts det för?

PS3, XBOX 360 tror jag

Blir de inte PC också?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Är det någon annan här som har vunnit tävlingen på GR där man får spela RE5 nu på tisdag och se en film på Skandia Bion i Stockholm?

Skrytigt <_< Vann inte nej, bryr mig inte om spelet. Member kill me men tyckte det var ganska tråkigt. Jobbig kameravinkel och att han halvspringer/går hela tiden om du inte sprintar är lite irriterande. Men ska inte utrycka mig mer för har inga större erfarenheter om spelet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kändes som nästan alla från Gamereactor vann. Det var iallafall ingenting ni missade. Insläpp vid 17.30 (vem som helst kunde bara kliva in, de kollade inget). Sen fick man spela demot(!) till 19.00. 19.00 skulle man gå in i biosalongen för att se någon animerad RE film. Innan filmen lottade de ut sex platser och de som satt på platserna fick spela RE på bioduken, de fick även en Nokia mobil var. Sen stannade filmen ett antal gånger så de var tvungna att ta ut skivan och hålla på. Efter filmen fick man en Bionic Commando mössa. Fråga inte varför.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kändes som nästan alla från Gamereactor vann. Det var iallafall ingenting ni missade. Insläpp vid 17.30 (vem som helst kunde bara kliva in, de kollade inget). Sen fick man spela demot(!) till 19.00. 19.00 skulle man gå in i biosalongen för att se någon animerad RE film. Innan filmen lottade de ut sex platser och de som satt på platserna fick spela RE på bioduken, de fick även en Nokia mobil var. Sen stannade filmen ett antal gånger så de var tvungna att ta ut skivan och hålla på. Efter filmen fick man en Bionic Commando mössa. Fråga inte varför.

j*vlar, vad dåligt. :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur vet du det?

Är 100% säker på. Har spelat spelet på demo och sedan har jag testat det i en affär också. Det är helt störtskönt. Alla som gillar skräckspel skall köpa detta! =P

PS3, XBOX 360 tror jag

Blir de inte PC också?

nej

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur vet du det?

PS3, XBOX 360 tror jag

Blir de inte PC också?

nej

jo kommer visst till pc. capcom sa ju det!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur vet du det?

PS3, XBOX 360 tror jag

Blir de inte PC också?

nej

jo kommer visst till pc. capcom sa ju det!

Bevisa, ge källa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade visst fel, kolla in nyheten högst upp: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=30937

Där ser man, dock är det inte direkt säkrastekällan jag någonsin sett. Med andra ord vi får se.

Och en sak: "Jerzy Cichocki från CD Projekt berättar att spelet garanterat kommer till pc och att de tror att det släpps"

Nej jag tror ju de garanterat kommer till pc men inte släpps såklart. Haha. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...