Trips Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Alla drömmer vi, och ofta är drömmarna rätt så sjuka. Därför tycker jag att det skulle vara roligt om man delade med sig av dem. :) Inatt drömde jag att det var sommar och min familj skulle på semester. Väl framme kom mina kompisar och frågade ifall jag ville vara med på snöbollskrig, vilket jag ville, så jag gick hem för att hämta cykeln. När snöbollskriget hade startat märkte mitt lag snabbt att vi var underlägsna, och de flesta retirerade, men inte jag. Nu såg jag plötsligt drömmen ur någon annan persons synvinkel (någon som var med i mitt lag). De som hade flytt var oroliga över dem som stannat kvar, och det visade sig sedan att jag hade dött. Drömmen slutade med att min familj ville ge mig en sista måltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Drömde en gång att jag blev jagad av en bäver runt i skogen, jag bara sprang och sprang och den var efter mig. Sen av nån anledning var vi utanför Paris helt plötsligt. Vet inte varför., men det slutade sen med att jag sprang in på en pizzeria och blev puttad av bävern. Sen vaknade jag .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Jag drömde inatt att alla invånare e staden jag bor i hade blivit pedofiler. det var creepy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Att jag gick vilse i Racoon City med massa Zombies, men av någon anledning hamnade jag i tunnelbanan i min ort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Drömde för någon dag sen att jag stod och snackade med min flickvän någonstans och i nästa sekund går jag för mig själv i ett industriområde och mumsar på en macka med ruttna ägg och kaviar på. Det äcklar mig fortfarande >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Att jag ersatte GC som wow designer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Detta är sjukt men ändå. Jag drömde att WahWah kom till min skola och sa att han hette Bertil >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Vet inte det sjukaste, men häromdan drömde jag att jag slog ner min kompis för att han sa fläskskalle till en kille, som jag dessutom inte gillar alls. Det var rätt konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 lol, drömde att jag gick naken på skolan idag :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Att jag var med i Gears Of War 2, jag var Marcus Fenix... Jag typ dödade en massa locust sen så vart jag fångad och torterad av dom, då kom en till Marcus Fenix och skrek nått på typ tyska eller nått och då vaknade jag :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Detta är sjukt men ändå. Jag drömde att WahWah kom till min skola och sa att han hette Bertil >_> O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Detta är sjukt men ändå. Jag drömde att WahWah kom till min skola och sa att han hette Bertil >_> O_O Du ligger illa till WahWah :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.