Fruktnystan Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Häromdan somnade jag under en filmvisning i skolan och drömde att jag såg på Mythbusters. =P De testade nåt jävligt mysko, minns inte vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 (redigerat) Jag drömde en gång att jag och min kompis var på ett skoltak. Där stod det en massa bilar, man fick inte vara där heller. Sen kröp vi runt där på taken vid alla bilar så polisen inte skulle se oss. Men min kompis var tvungen att klappa en katt som gick förbi. Då såg polisen oss och vi blev tagna. Sen var jag sur på min kompis. :blink: Redigerat 14 Februari 2009 av SID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Drömde om Optiker tanten i den glasögonreklamen, att hon dansade på en strippstång xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 (redigerat) Jag spenderade hela drömmen med att plocka 5 kronor från golvet i en mataffär -.- Mina Lucid Dreams är mycket roligare =/ Redigerat 14 Februari 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Lucida drömmar förstår jag mig inte på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Har vart extremt dröm lös sen jag flyttade till lägenheten jag bor i nu :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Hade en ganska obehaglig dröm nyss. ( Som fick mig att vakna <_< ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Har vart extremt dröm lös sen jag flyttade till lägenheten jag bor i nu :S Man kan inte vara drömlös.. Det är en annan sak att INTE komma ihåg sina drömmar, för det mesta kommer man bara ihåg delar av en-två drömmar varje natt, men ibland kommer man inte ihåg något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Har vart extremt dröm lös sen jag flyttade till lägenheten jag bor i nu :S Man kan inte vara drömlös.. Det är en annan sak att INTE komma ihåg sina drömmar, för det mesta kommer man bara ihåg delar av en-två drömmar varje natt, men ibland kommer man inte ihåg något. Jag kom ihåg 5 drömmar inatt :P Undrar verkligen vad den där sista drömmen handlade om :P (Fact: Du drömmer bara 6 drömmar per natt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Jag drömde att jag cyklade till skolan, och plötsligt så hade styrlagren rostat igen, så körde jag rätt in i en gärsgård. Sen vaknade jag med ett ryck, som när man snubblar eller nåt(I drömmen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Drömde om att jag var med i ett Vänner avsnitt >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Jag drömmer aldrig någonting som är äckligt, för drömmar är ju endå inte verkliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.