Nomatic Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Jo, men ingen verkar fatta ändå. Jag gillar fuska.se, men om man säger att ALLA s.k. P12:or är omogna spammare så blir jag lite sur. Det var därför jag gjorde den här tråden. Om du aldrig ha fått någon kritik emot dig varför tar du åt dig då? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Bete er som mogna människor så slipper ni det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Bete er som mogna människor så slipper ni det. Sen behöver man inte bete sig som om man är äldre än vad man är *wink* Men, det kryllar av P12's här, kolla 360Xbox, han är trådskaparnas Member t.ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Bete er som mogna människor så slipper ni det. Sen behöver man inte bete sig som om man är äldre än vad man är *wink* Jag gör inte det heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Bete er som mogna människor så slipper ni det. Sen behöver man inte bete sig som om man är äldre än vad man är *wink* Men, det kryllar av P12's här, kolla 360Xbox, han är trådskaparnas Member t.ex. Och varför då?Jag är f*n inte ens kompis med member, jag har hans msn men det har alla... Du är bara 1 år äldre, så du ska inte säga nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) nu frågar jag rakt ut: är jag jobbig? Redigerat 20 Februari 2009 av 360boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Bara att du ens undrar om du är jobbig säger ju en del om dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Bara att du ens undrar om du är jobbig säger ju en del om dig.vad menar du? Jag frågade det eftersom jag blev less på att alla klagar. Själv tycker jag att jag gör få grammatikfel och stavar bra. Det är det många klagar på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Har inte hört ett enda ord om 94:or. är vi bortglömda eller? Att ha egna åsikter är inte omoget. Att skriva onödiga trådar/inlägg är inte omoget. Men det är bara idiotiskt. folk som letar stavfel eller onödiga trådar/inlägg det är omoget. Tryck ner mig hur mycket ni vill nu alla hatare, jag bryr mig inte. Redigerat 20 Februari 2009 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jedarc Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Bara att du ens undrar om du är jobbig säger ju en del om dig.Kunde inte sagt det bättre själv, att han klagar över att folk klagar på honom är ju ett tecken på att han förmodligen gör något fel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 nu frågar jag rakt ut: är jag jobbig? Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Det jag stör mig mest på när det gäller <12 åringar är att deras stavning ;) Om ni bara skulle kunna stava ordentligt skulle ni ha mitt godkännande att skapa vilka j*vla småbarnstrådar ni vill :) Inte Dom, De eller Dem (Prova att använda Vi och Oss i meningen, om Vi låter bäst så använder du De, Oss blir till Dem - Exempel: "Dom är dumma" - "Oss är dumma" låter ju inte helt rätt, däremot "Vi är dumma", då vet vi att det ska vara De) Verkligen - Inte Värkligen :) Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg