Xade Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jag är 97:a har aldrig själv fått något klagomål. Du vet hur man sköter sig, fortsätt så ;) Men annars brukar dom göra trådar som: "När blevni medlemm på habbo?" Orka Habbo. Jag är snart 11 och kollar igenom mina inlägg och ändrar dem om jag har skrivit fel. Jag har kunnat läsa lika länge som jag har kunnat prata och har kunnat stava väldigt länge också så jag kan min grej. Jag gör inte onödiga trådar heller. Jag gör trådar som till exempel: "Var kan jag skaffa Photoshop?" så alla P12 eller yngre är inte såna. Jag känner inte någon sådan heller. Men dom flesta under p12 är väldigt irriterande...Men de du sa som exempel "Var kan jag skaffa Photoshop?". Det är DET jag stör mej mest på! Man ska Googla före!! Jag har svarat på minst 10 trådar då jag har skickat länken: justfuckinggoogleit.com Att bara skriva "justfuckinggoogleit.com" är inte okej det heller. Istället, ser ni dumma trådar så anmäl dem och om någon känner sig diskriminerad så anmäl den som diskriminerat er så kollar vi på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jag är 97:a har aldrig själv fått något klagomål. Du vet hur man sköter sig, fortsätt så ;) Men annars brukar dom göra trådar som: "När blevni medlemm på habbo?" Orka Habbo. Jag är snart 11 och kollar igenom mina inlägg och ändrar dem om jag har skrivit fel. Jag har kunnat läsa lika länge som jag har kunnat prata och har kunnat stava väldigt länge också så jag kan min grej. Jag gör inte onödiga trådar heller. Jag gör trådar som till exempel: "Var kan jag skaffa Photoshop?" så alla P12 eller yngre är inte såna. Jag känner inte någon sådan heller. Men dom flesta under p12 är väldigt irriterande... Men de du sa som exempel "Var kan jag skaffa Photoshop?". Det är DET jag stör mej mest på! Man ska Googla före!! Jag har svarat på minst 10 trådar då jag har skickat länken: justfuckinggoogleit.com Att bara skriva "justfuckinggoogleit.com" är inte okej det heller. Istället, ser ni dumma trådar så anmäl dem och om någon känner sig diskriminerad så anmäl den som diskriminerat er så kollar vi på det. Bra försök Xade men detta är fuska.se Istället för att anmäla ett onödigt inlägg/ämne så påpekar man istället att den är onödig, till exempel skriver "justfuckinggoogleit.com". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 (redigerat) Jag är 97:a har aldrig själv fått något klagomål. Du vet hur man sköter sig, fortsätt så ;) Men annars brukar dom göra trådar som: "När blevni medlemm på habbo?" Orka Habbo. Jag är snart 11 och kollar igenom mina inlägg och ändrar dem om jag har skrivit fel. Jag har kunnat läsa lika länge som jag har kunnat prata och har kunnat stava väldigt länge också så jag kan min grej. Jag gör inte onödiga trådar heller. Jag gör trådar som till exempel: "Var kan jag skaffa Photoshop?" så alla P12 eller yngre är inte såna. Jag känner inte någon sådan heller. Men dom flesta under p12 är väldigt irriterande... Men de du sa som exempel "Var kan jag skaffa Photoshop?". Det är DET jag stör mej mest på! Man ska Googla före!! Jag har svarat på minst 10 trådar då jag har skickat länken: justfuckinggoogleit.com Att bara skriva "justfuckinggoogleit.com" är inte okej det heller. Istället, ser ni dumma trådar så anmäl dem och om någon känner sig diskriminerad så anmäl den som diskriminerat er så kollar vi på det. Ok ;| Redigerat 6 Mars 2009 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jag tycker det mest underhållande i denna tråden är 13 åringar som klagar på 12 åringar. /facepalm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jag är så himla trött på alla som verkar tro att om man är under tolv så är man en omogen liten fjant som inte borde få existera här. Man har faktiskt hjärnor redan när man föds, de skapas inte när man fyller fjorton. Visst, klart man ogillar folk som spammar, men att man är yngre än genomsnittet betyder inte att man gör det. Alla som tycker att vi under tolv är omogna kastar bara sten i glashus. Det som är omoget är att diskriminera ålder.Jag håller med dig. Det är jobbigt med folk som spammar. FridayPanda, även om majoriteten är under tolv så behöver man inte snacka skit om p9, p11 eller p12 som nästan alla 13-16 åringar gör. Även om ingen pekar ut just den personen kan man ändå ta åt sig. Till exempel var det någon på en annan sida som skrev: F*n vad jag hatar p12! Man kanske inte gillar vissa personer men man behöver inte låta det gå ut över alla under 12 år! Det finns andra personer som inte är under 12 år som många kan ogilla. Tänker inte skriva något namn men du kan få en ledtråd; Börjar på M och slutar på ember. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jag tycker det mest underhållande i denna tråden är 13 åringar som klagar på 12 åringar. /facepalm Jag tycker att man inte borde få skriva in sin ålder så ingen skulle klaga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jag tycker det mest underhållande i denna tråden är 13 åringar som klagar på 12 åringar. /facepalm Jag tycker att man inte borde få skriva in sin ålder så ingen skulle klaga... Men man måste inte skriva in sin ålder. Det är ju frivilligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jag tycker det mest underhållande i denna tråden är 13 åringar som klagar på 12 åringar. /facepalm Jag tycker att man inte borde få skriva in sin ålder så ingen skulle klaga... Men man måste inte skriva in sin ålder. Det är ju frivilligt. Men att man inte skulle kunna då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jag tycker det mest underhållande i denna tråden är 13 åringar som klagar på 12 åringar. /facepalm Jag tycker att man inte borde få skriva in sin ålder så ingen skulle klaga... Men man måste inte skriva in sin ålder. Det är ju frivilligt. Men att man inte skulle kunna då. Men man märker åldern på personen ganska lätt ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jag tycker det mest underhållande i denna tråden är 13 åringar som klagar på 12 åringar. /facepalm Jag tycker att man inte borde få skriva in sin ålder så ingen skulle klaga... Men man måste inte skriva in sin ålder. Det är ju frivilligt. Men att man inte skulle kunna då. Men man märker åldern på personen ganska lätt ändå. Men allt bråk om åldern skulle minska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jag tycker det mest underhållande i denna tråden är 13 åringar som klagar på 12 åringar. /facepalm Jag tycker att man inte borde få skriva in sin ålder så ingen skulle klaga... Men man måste inte skriva in sin ålder. Det är ju frivilligt. Men att man inte skulle kunna då. Men man märker åldern på personen ganska lätt ändå. Men allt bråk om åldern skulle minska Nej, verkligen inte. Alla p12s skulle fortfarande vara lika störande, så varför skulle det minska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jag är så himla trött på alla som verkar tro att om man är under tolv så är man en omogen liten fjant som inte borde få existera här. Man har faktiskt hjärnor redan när man föds, de skapas inte när man fyller fjorton. Visst, klart man ogillar folk som spammar, men att man är yngre än genomsnittet betyder inte att man gör det. Alla som tycker att vi under tolv är omogna kastar bara sten i glashus. Det som är omoget är att diskriminera ålder. Jag håller med dig. Det är jobbigt med folk som spammar. FridayPanda, även om majoriteten är under tolv så behöver man inte snacka skit om p9, p11 eller p12 som nästan alla 13-16 åringar gör. Även om ingen pekar ut just den personen kan man ändå ta åt sig. Till exempel var det någon på en annan sida som skrev: F*n vad jag hatar p12! Man kanske inte gillar vissa personer men man behöver inte låta det gå ut över alla under 12 år! Det finns andra personer som inte är under 12 år som många kan ogilla. Tänker inte skriva något namn men du kan få en ledtråd; Börjar på M och slutar på ember. Sluta hacka på member! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg