Hoppa till innehåll

Trött På Åldersdiskriminering


Poesi
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja tyker at man itte ska seja sodär!!!111elvatusen!!1femtio!

Jak er 8 or men ja er endo itte jobbi!111!!111trettiofemmiljarder!!11

Fail på dig då :) Hur var det med att lämna skitsidan för gått?

Dessutom så stör jag mig mer på folk som gör sig till för att skriva dåligt än folk som faktiskt gör det, det bevisar bara stor omogenhet hos personen som med vilja hackar ner på folk som är yngre än den själv med överdrivet dåligt stavning. Patetiskt.

 

Så garkan är = :_ , har alltid varit = :_ , kommer alltid vara = :_ .

Redigerat av WahWah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 151
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ok, förlåt alla som tycker jag är jobbig, jag ska försöka förbättra mig.

Förlåt ps2boj, jag visste inte att du var garkan.

Säg inte förlåt..

Du har inte gjort något fel alls.

 

Nej precis, säg inte förlåt för att han var garkan...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, förlåt alla som tycker jag är jobbig, jag ska försöka förbättra mig.

Förlåt ps2boj, jag visste inte att du var garkan.

Säg inte förlåt..

Du har inte gjort något fel alls.

 

Nej precis, säg inte förlåt för att han var garkan...

 

Varför?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Finns ett fint citat från Rousseau:

 

"Förolämpningar är argument som används av folk som har fel."

Vill man leva kvar på 1700 talet så är det ens eget problem.

 

ALLA SLUTAR ATT BRÅKA!

Hahahhaaha, nu leker Alexander någon j*vla dagisfröken eller något liknande. :_

 

Och Garkan, jag hatar dig 5% mindre nu eftersom att du rövslickade lite som vanligt :wub:

 

Fail på dig då : Hur var det med att lämna skitsidan för gått?

Dessutom så stör jag mig mer på folk som gör sig till för att skriva dåligt än folk som faktiskt gör det, det bevisar bara stor omogenhet hos personen som med vilja hackar ner på folk som är yngre än den själv med överdrivet dåligt stavning. Patetiskt.

 

Så garkan är = : , har alltid varit = :_ , kommer alltid vara = : _ .

WORD på det.

 

Edit: f*n också! Då är jag också :_ med http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1514422 :( Eller nej, 360Xbox är ju inte yngre än mig så jag slipper (Y)

Redigerat av MacGyver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ps2Boj

Ja tyker at man itte ska seja sodär!!!111elvatusen!!1femtio!

Jak er 8 or men ja er endo itte jobbi!111!!111trettiofemmiljarder!!11

Fail på dig då :) Hur var det med att lämna skitsidan för gått?

Dessutom så stör jag mig mer på folk som gör sig till för att skriva dåligt än folk som faktiskt gör det, det bevisar bara stor omogenhet hos personen som med vilja hackar ner på folk som är yngre än den själv med överdrivet dåligt stavning. Patetiskt.

 

Så garkan är = :_ , har alltid varit = :_ , kommer alltid vara = :_ .

 

Kära gitarrist.

Du tycker att denieru är omogen då?

Och jag kom bara tillbaka för att se trådar som den här får mig att vilja komma tillbaka och återigen spamma enligt denieru och vara den "rövslickaren" som ni tror jag varit..

MacGyver aka Ubuntu aka TheWho aka Deni3ru aka Denieru har gjort samma saker som mig så den nivån av omogenhet jag är på är han på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Kära gitarrist.

Du tycker att denieru är omogen då?

Och jag kom bara tillbaka för att se trådar som den här får mig att vilja komma tillbaka och återigen spamma enligt denieru och vara den "rövslickaren" som ni tror jag varit..

MacGyver aka Ubuntu aka TheWho aka Deni3ru aka Denieru har gjort samma saker som mig så den nivån av omogenhet jag är på är han på.

Jag kan inte tala för WahWah men jag skulle tro att han tycker att jag är mogen men använder en oschysst stil mot folk, skillnaden mellan mig och dig är att du faktiskt är omogen. Du hittar på fakta och siffror i debatter och kommer med idiotiska påståenden som att man inte kunde skriva för 1000 år sedan. Det gör inte jag, utan jag har faktan i handen när jag diskuterar och hittar inte på titt som tätt. Visst kanske du - förhoppningsvis - har mognat liten nu, men du var en riktig pain-in-the-ass unge förut.

 

Med detta kan vi dra slutsatsen att jag inte är på samma omogna nivå som du utan jag har bara en jävligt kort stubin och kör med oschysst stil a la vänsterextremist mot folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är 97:a har aldrig själv fått något klagomål.

Du vet hur man sköter sig, fortsätt så ;)

 

 

Men annars brukar dom göra trådar som:

"När blevni medlemm på habbo?"

Orka Habbo. Jag är snart 11 och kollar igenom mina inlägg och ändrar dem om jag har skrivit fel. Jag har kunnat läsa lika länge som jag har kunnat prata och har kunnat stava väldigt länge också så jag kan min grej. Jag gör inte onödiga trådar heller. Jag gör trådar som till exempel: "Var kan jag skaffa Photoshop?" så alla P12 eller yngre är inte såna. Jag känner inte någon sådan heller.

 

Men dom flesta under p12 är väldigt irriterande...

Men de du sa som exempel "Var kan jag skaffa Photoshop?".

Det är DET jag stör mej mest på! Man ska Googla före!!

Jag har svarat på minst 10 trådar då jag har skickat länken:

justfuckinggoogleit.com

 

rofl

 

Det är du f*n bara du som är irriterande.. Är ju bara omoget och löjligt när du skriver dina patetiska inlägg. Nej fyfan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kära gitarrist.

Du tycker att denieru är omogen då?

Och jag kom bara tillbaka för att se trådar som den här får mig att vilja komma tillbaka och återigen spamma enligt denieru och vara den "rövslickaren" som ni tror jag varit..

MacGyver aka Ubuntu aka TheWho aka Deni3ru aka Denieru har gjort samma saker som mig så den nivån av omogenhet jag är på är han på.

Jag kan inte tala för WahWah men jag skulle tro att han tycker att jag är mogen men använder en oschysst stil mot folk, skillnaden mellan mig och dig är att du faktiskt är omogen. Du hittar på fakta och siffror i debatter och kommer med idiotiska påståenden som att man inte kunde skriva för 1000 år sedan. Det gör inte jag, utan jag har faktan i handen när jag diskuterar och hittar inte på titt som tätt. Visst kanske du - förhoppningsvis - har mognat liten nu, men du var en riktig pain-in-the-ass unge förut.

 

Med detta kan vi dra slutsatsen att jag inte är på samma omogna nivå som du utan jag har bara en jävligt kort stubin och kör med oschysst stil a la vänsterextremist mot folk.

 

What he said^

Jag känner MacGyver irl så jag vet att han är mogen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...