Rememberme Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 hej, hur gör man ett copyright tecken på datorn? Jag har sett att vissa har det i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jag vet inte exakt hur man gör det men du kan ju kopiera det: © Det finns kombinationer man kan göra genom att trycka alt+ett nummer på numpad, om jag trycker alt+326599 så blir det Ã, och ett av dom kombinationerna lär bli © Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 du kan också gör R ® Alt+0174 = ® om du har word så är det bara att titta på. infoga>Symbol. där finns massa sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 hej, hur gör man ett copyright tecken på datorn? Jag har sett att vissa har det i signaturenAlt + 0169 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) Start > Sök > Sök på Teckenuppsättning. There u go. Vet förövrigt inte var man kan hitta det utan att söka :-p Där finner du alla lustiga tecken som finns :D Redigerat 13 Februari 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Start > Sök > Sök på Teckenuppsättning. There u go. Vet förövrigt inte var man kan hitta det utan att söka :-p Där finner du alla lustiga tecken som finns :D Man kan skriva "charmap" i kör :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 © © © newfags cant copyforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 alt+169=® alt+0174=® alt+184=© alt+0169=© Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Jag skriver © i Word så blir det copyright tecknet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Jag brukar öppna anteckningar, skriva © och spara som cp.htm och sedan öppna i webläsaren. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 (redigerat) © :o ( C ) då Redigerat 14 Februari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Tack allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.