admin Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=an...;f=63&id=16 Idag är det alla hjärtans dag och vi är därför supersnälla på Fuska och ger er chansen och bli av med en gammal varning samtidigt som ni kan få FuskaVIP. För de som hellre vill ha FuskaMynt så är det möjligt att få det istället. Se ovanstående länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Admin, bara så du vet det så har fm börjat tappa sitt värde nu lite grann eftersom du har en sån här kampanj minst en gång i månadenHan har haft det två gånger och fuskamynt har inget värde alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Hur får man detta? Ska man göra den där kampanjen från 20 januari igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Gjorde allt. Valde FuskaVIP och fick det,men har forfarande min varning vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Husko: "Varnad den 13/01-2009 20:34:31", du måste ha fått din sista varning minst 6 månader sen från nu, därav har du kvar den. EmanuelEnberg: Hur då tappa sitt värde? Kampanjen är ju begränsad till en gång per person så det är få nya FuskaMynt som dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Hur får man detta? Ska man göra den där kampanjen från 20 januari igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Okey soft, hoppas jag blir av med min varning nu också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Ah, det funkade :) EDIT: om jag skulle ha väntat 6 dqar skuylle jag ha fått bått en varning =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Ska man regga sig på dom sidorna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 reggad på båda sidorna nu, har skickat resultat :'d Nu väntar jag på mina fm jag ska nyttja i en tävling :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Jag får inget regg mail från Gratis Refill, jag blir galen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Jag har redan gjort dedär för att få 2000 fuskamynt... De va asdrygt att göra, sen kom ett meddelande att nått användarnamn va fel. Har f*n inte tänkt göra om de och dessutom får man bara ha 1 användare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.