Lynott Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Vad tycker ni om den? Jag såg den i lördags och den sög. Asså, varför gör du trådar om saker du tycker suger?Desutom ska du använda Film-Tips tråden Ska han tipsa om en dålig film? Haha, han gjorde rätt i att göra en tråd där man får diskutera att filmen var dålig samt andra "Movie" filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Vad tycker ni om den? Jag såg den i lördags och den sög. Asså, varför gör du trådar om saker du tycker suger? Desutom ska du använda Film-Tips tråden Ska han tipsa om en dålig film? Haha, han gjorde rätt i att göra en tråd där man får diskutera att filmen var dålig samt andra "Movie" filmer Men han behöver väl inte tipsa överhuvutaget då!Som att jag skulle göra en tråd: "Gillar ni PS2? Jag tycker att de suger!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Haha, så sjukt underbar film!<3 För er som inte fattar så e de en "natthumorfilm". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 jag brukar gilla såna här filmer men den här var inte så bra :P. Hade några roliga scener men det mesta var bara överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Brukar inte kolla på filmer som har fått 1.5/10 av IMDB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.