Poesi Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Skrivet 19 Mars 2009 Sörmlands län>Gnesta kommun>Björnlunda>Sjöliden. Är jag den ända från Gnesta? Citera
Dicecursor Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Skrivet 19 Mars 2009 Sörmlands län>Gnesta kommun>Björnlunda>Sjöliden. Är jag den ända från Gnesta? Kanske :rolleyes: Citera
Mezox Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Skrivet 19 Mars 2009 Jag bor i Skåne och jag tycker att det är rätt så kult här. Sveriges sydligaste län ftw. Nära till Köpenhamn och Tyskland, och resten av Europa. :P Citera
laynus Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Skrivet 19 Mars 2009 värkar inte vara nån från enköpin o.o <_< elr? ingen känner till den för det är så litet men enköping är känd för skiftnyckelnXD Enköping? :P Har aldrig hört talas om det, Trosa är mer känt. Japp :P Men som tur tar det bara en timme med bil till Stockholm B) Citera
WishCookie Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Skrivet 20 Mars 2009 Bodde innan i Göteborg. Men jag har flyttat nyss till halmstad. Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Skrivet 20 Mars 2009 Jag bor i Skåne och jag tycker att det är rätt så kult här. Sveriges sydligaste län ftw. Nära till Köpenhamn och Tyskland, och resten av Europa. :P Tysk..land? O.o wtf? Men, stek. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.