Ranjo Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Universum > Vintergatan > > Jorden > Europa > Skandinavien > Sverige > Götaland > Halland > Hallands län > Halmstad Kommun > Halmstad > Tylösand/Söndrum > Jens västers väg 6 > Mitt rum :'< YEY! en från Halmstad! Jag bor oxå där, Vinbärsvägen 8 (söndrum) =D HAHA xDD Vad heter du? ;3 Du går säkert på Hallägra va? ;> Japp, på Hallägra går jag =) Gör du oxå de eller? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Ahrå, 8:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Halland > Varberg > Utanför varberg > Veddige Liten skit håla kallad veddige. Där är alla tråkiga bara gamla gubbar gpr på gatorna och Emos och moppe pojkar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Halland > Varberg > Utanför varberg > Veddige Liten skit håla kallad veddige. Där är alla tråkiga bara gamla gubbar gpr på gatorna och Emos och moppe pojkar.... Låter som Mönsterås, där jag bor XD fast här finns också fjortisar O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Finns alla sorter i veddige ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Finland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Västmanland > Köping Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Skåne - The land of milk and honey! Thumbs up :) YEAH! MAAAAAAALMÖÖÖÖÖÖ! MAAAAAAAAALMÖÖÖÖÖÖÖ! *host Kristianstad host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Västra Götaland > Lysekils Kommun > Lysekil Bor där undertiden som jag pluggar gymnasiet, men på loven (d.v.s. Jullov, Sport-påsklov och sommarlov) bor jag i Jämtlands län > Strömsunds kommun > Gäddede (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Västmanland > Köping En annan del av köping? ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Grr ? ^ Blekinge > Karlskrona > Långö Inga Blekingar FTL.. ]: Yahhrr, grrr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 värkar inte vara nån från enköpin o.o <_< elr? ingen känner till den för det är så litet men enköping är känd för skiftnyckelnXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.