Raptomex Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag saknar min "ändra föremål" meny^^ För övrigt ser den nya affären snygg ut, föreslår att mods kan se andras fm alltid precis som vi kan se varningar, rätt meningslöst men jag säger inte nej till mer mod-krafter och funktioner :)Varför det? Ni har väl inget med FuskaMynt att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag saknar min "ändra föremål" meny^^ För övrigt ser den nya affären snygg ut, föreslår att mods kan se andras fm alltid precis som vi kan se varningar, rätt meningslöst men jag säger inte nej till mer mod-krafter och funktioner :)Varför det? Ni har väl inget med FuskaMynt att göra? Nä det är rätt meningslöst men alltid kul med fler funktioner som jag sa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 dåligt. jag har förlorat mina 10 byta användarnamn som fanns förut och som jag buggade till mig :( jag vill ha tillbaka dem!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 dåligt. jag har förlorat mina 10 byta användarnamn som fanns förut och som jag buggade till mig :( jag vill ha tillbaka dem!! Om man buggar sig till sig så är det orättvist för dom andra? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Nu kan man ju lätt ljuga till sig en avatar i avatarforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Nu kan man ju lätt ljuga till sig en avatar i avatarforumet. Hur dådå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 dåligt. jag har förlorat mina 10 byta användarnamn som fanns förut och som jag buggade till mig :( jag vill ha tillbaka dem!!Det tänkte jag inte på, jag hade ett som är borta nu, det gick ändå inte att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag tycker att det är väldigt dåligt att man inte kan se andras fuskamynt... Annars så är den nya affären nice :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Tycker att det är bra att "Få 0 - 1000 fuskamynt" grejerna är bort tagna. Gillar dedär med senaste inkomsterna också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Bra med fuskamynten imo, way to much snack om dom tbh. Förstår dock inte varför jag fick 2100 fuskamynt av Fuskaboten? Edit: Skulle vara roligt att kunna se sina egna fuskamynt i sitt inlägg :) ? Redigerat 20 Februari 2009 av Amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Fin "resell" funktion. Sälj ditt hjul för 5 FM. (Eller något i den stilen). D; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Varför ska man skriva säkerhetskod (eller nåt sånt) när man skickar FM/föremål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.