Emomilol Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Snabb fråga Kevve, varför castear du Arcane Shot? Efter ett åar experiment så kom jag och tre andra hunters fram till att det är bättre att hardcastea Aimed Shot för att dumpa Focus. Det ökade allas dps markant. OnT: Klickern där. OnT: Har inte WoW på datorn längre, annars körde jag utan några överskattade UI AddOns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 16 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2011 (redigerat) Om någon är bra på prot paladin macros så säg till, jag är inte speciellt bra på det. Redigerat 24 Juli 2011 av Stixx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2011 Bestämde mig för att byta UI idag, blev helt ok måste jag säga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 (redigerat) Mixtrat halva dagen, blev äntligen nöjd. Redigerat 11 Augusti 2011 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 tips på förbättringar? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Blev ganska nöjd efter en timmes pillande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Vad stor jag är :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 (redigerat) Detta funkar bra för mig. Redigerat 5 Januari 2012 av WiipoD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Snyggt. Vad är det för add-ons, syftar på chat rutan, mapen och "knapparna" . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 Snyggt. Vad är det för add-ons, syftar på chat rutan, mapen och "knapparna" . skulle gissa på att det är elvui, har samma addon pack på min rogue. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 http://www.curse.com/addons/wow/elvui? Ser bra ut, ska prova den när jag kommer till min gaming dator... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg