Hoppa till innehåll

Olika Teman


Gäst iNexcusablee

Rekommendera inlägg

Gäst aJwant2bme

Är det bara jag som tycker att det är lite tråkigt när man går in på Fuska? Alltså, allt är grått... grått i olika nyanser ._.

Och nej, det jag menar är inte att jag vill att allt ska vara rosa. :P

Men ärligt, jag vet inte riktigt hur mycket som krävs av det, men det hade varit roligt med lite variation, eller att man kan välja mellan olika färgteman på sidan, typ som blått och grönt och så vidare. Bara ett litet roligt förslag. Undrar bara vilka som håller med :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst aJwant2bme

Tycker att nuvarande tema är ett av dem skönaste man har sett igenom tiderna. Gillar nyanserna osv.

 

Men kanske att man skulle kunna göra så att dem som vill, kan byta tema.

 

Jo, det är det jag menar, att man kan byta och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

 

Jaha, men... det skulle ju vara roligare iaf. Right? Om man skaffar en lista eller något på alla medlemmar som håller med, och lämnar in det till admin så kanske han kan överväga det iaf? (Hoppas admin läser det här snart då :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Jaha, men... det skulle ju vara roligare iaf. Right? Om man skaffar en lista eller något på alla medlemmar som håller med, och lämnar in det till admin så kanske han kan överväga det iaf? (Hoppas admin läser det här snart då :P)

 

Jaja, skriv upp mig om du får för dig att göra en lista :-p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

 

 

Jaha, men... det skulle ju vara roligare iaf. Right? Om man skaffar en lista eller något på alla medlemmar som håller med, och lämnar in det till admin så kanske han kan överväga det iaf? (Hoppas admin läser det här snart då :P)

 

Jaja, skriv upp mig om du får för dig att göra en lista :-p

 

 

Yeey :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Btw, om alla som håller med mig säger till i detta forum kan jag skaffa en lista och gå till admin och lägga ut ett förslag?

 

(Haha, tack för tillsägelsen, hade glömt forumet xD)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Btw, om alla som håller med mig säger till i detta forum kan jag skaffa en lista och gå till admin och lägga ut ett förslag?

 

(Haha, tack för tillsägelsen, hade glömt forumet xD)

Jag håller med en del, även fast jag tycker det är snyggt som de redan är...

Men det vore nice att kunna välja några olika.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...