Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Är det bara jag som tycker att det är lite tråkigt när man går in på Fuska? Alltså, allt är grått... grått i olika nyanser ._. Och nej, det jag menar är inte att jag vill att allt ska vara rosa. :P Men ärligt, jag vet inte riktigt hur mycket som krävs av det, men det hade varit roligt med lite variation, eller att man kan välja mellan olika färgteman på sidan, typ som blått och grönt och så vidare. Bara ett litet roligt förslag. Undrar bara vilka som håller med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 jag gillar temat vi har atm :). Tror man kunde välja fler innan men det togs bort. kanske kommer igen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Tycker att nuvarande tema är ett av dem skönaste man har sett igenom tiderna. Gillar nyanserna osv. Men kanske att man skulle kunna göra så att dem som vill, kan byta tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Tycker att nuvarande tema är ett av dem skönaste man har sett igenom tiderna. Gillar nyanserna osv. Men kanske att man skulle kunna göra så att dem som vill, kan byta tema. Jo, det är det jag menar, att man kan byta och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Förut fanns det ett till tema om man var FuskaVIP, om du koller längst ner till höger står det "Frosty Fuska", i den menyn kunde man välja tema förut. Men teman skulle nog inte vara ett stort problem att lägga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Men det skulle ju vara roligt med lite omväxling, eller hur ? ^^ Men då tkr jag att alla ska kunna få välja D: inte bara om man är FuskaVip D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...l=Skalv%E4ljare Jag har provat, trust me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...l=Skalv%E4ljare Jag har provat, trust me. Jaha, men... det skulle ju vara roligare iaf. Right? Om man skaffar en lista eller något på alla medlemmar som håller med, och lämnar in det till admin så kanske han kan överväga det iaf? (Hoppas admin läser det här snart då :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...l=Skalv%E4ljare Jag har provat, trust me. Jaha, men... det skulle ju vara roligare iaf. Right? Om man skaffar en lista eller något på alla medlemmar som håller med, och lämnar in det till admin så kanske han kan överväga det iaf? (Hoppas admin läser det här snart då :P) Jaja, skriv upp mig om du får för dig att göra en lista :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...l=Skalv%E4ljare Jag har provat, trust me. Jaha, men... det skulle ju vara roligare iaf. Right? Om man skaffar en lista eller något på alla medlemmar som håller med, och lämnar in det till admin så kanske han kan överväga det iaf? (Hoppas admin läser det här snart då :P) Jaja, skriv upp mig om du får för dig att göra en lista :-p Yeey :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Btw, om alla som håller med mig säger till i detta forum kan jag skaffa en lista och gå till admin och lägga ut ett förslag? (Haha, tack för tillsägelsen, hade glömt forumet xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Btw, om alla som håller med mig säger till i detta forum kan jag skaffa en lista och gå till admin och lägga ut ett förslag? (Haha, tack för tillsägelsen, hade glömt forumet xD) Jag håller med en del, även fast jag tycker det är snyggt som de redan är...Men det vore nice att kunna välja några olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.