Hoppa till innehåll

Olika Teman


Gäst iNexcusablee

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tycker att nuvarande tema är ett av dem skönaste man har sett igenom tiderna. Gillar nyanserna osv.

 

Men kanske att man skulle kunna göra så att dem som vill, kan byta tema.

Tycker oxå att den är härlig. Som ickemedlem tycker jag att den här borde vara den enda man kan ha fast som medlem tycker jag att man skulle kunna byta till svart/vitt/blått/rött/grönt osv

 

 

MEN STANDARDEN SKALL DOCK FINNAS!!

Redigerat av Thunderboy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Vad bra, kan man ingen göra en ny tråd och fråga om en lista på alla som håller med? Jag kan inte, har flyttat ju och har inget internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad bra, kan man ingen göra en ny tråd och fråga om en lista på alla som håller med? Jag kan inte, har flyttat ju och har inget internet.

Varför ska man göra s.k "listor" hela tiden?

Jag tror nog att admin har kollat i denna tråd, och om inte det nu har kommit några andra teman så anser han nog inte att det är något att satsa på. Vi hade förr så att man kunde välja ett tema, men det togs bort av någon anledning och därmed tror jag inte att han kommer göra en massa teman igen.

 

Jag själv ser inte detta som nödvändigt, ni lider väl inte utav att se den härliga blåa, gråaktiga färgerna?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som tidigare sagt så lär det inte komma några teman av den enkla anledningen att temana skall passa ihop med grundsidan (det går säkert att fixa) men även på grund av att det ställer till väldigt med så fort vi skall uppdatera något i forumet eftersom alla uppdateringar måste göras i alla skal oftast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...