Photoshop Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Skulle vara trevligt med flera teman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 (redigerat) Tycker att nuvarande tema är ett av dem skönaste man har sett igenom tiderna. Gillar nyanserna osv. Men kanske att man skulle kunna göra så att dem som vill, kan byta tema. Tycker oxå att den är härlig. Som ickemedlem tycker jag att den här borde vara den enda man kan ha fast som medlem tycker jag att man skulle kunna byta till svart/vitt/blått/rött/grönt osv MEN STANDARDEN SKALL DOCK FINNAS!! Redigerat 5 Mars 2009 av Thunderboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Det kanske kan vara nån sorts köpsak för den som vill, som färgen till presentationen t ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Vad bra, kan man ingen göra en ny tråd och fråga om en lista på alla som håller med? Jag kan inte, har flyttat ju och har inget internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Vad bra, kan man ingen göra en ny tråd och fråga om en lista på alla som håller med? Jag kan inte, har flyttat ju och har inget internet.Varför ska man göra s.k "listor" hela tiden?Jag tror nog att admin har kollat i denna tråd, och om inte det nu har kommit några andra teman så anser han nog inte att det är något att satsa på. Vi hade förr så att man kunde välja ett tema, men det togs bort av någon anledning och därmed tror jag inte att han kommer göra en massa teman igen. Jag själv ser inte detta som nödvändigt, ni lider väl inte utav att se den härliga blåa, gråaktiga färgerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Jo... ibland lider jag faktsikt av den här färgen. Den är trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Som tidigare sagt så lär det inte komma några teman av den enkla anledningen att temana skall passa ihop med grundsidan (det går säkert att fixa) men även på grund av att det ställer till väldigt med så fort vi skall uppdatera något i forumet eftersom alla uppdateringar måste göras i alla skal oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Jag gillar temat :D men visst vore kul med ett nytt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 aa nice vore det men som admin sa, det är lika bra att sidan funkar bra än att ha massa olika färger att välja på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Det vi har nu är ju stilrent, helt i min stil! Fuska kommer ju alltid vara i blått, annars förstörs sidan imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.