Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Är du oskuld? Om inte, hur gick det till ? Var det med partner, eller var det one night stand ? Och vilken ålder? Jag vill inte veta i detalj hur du förlorade din oskuld, jag är bara som vanligt oändligt uttråkad ._. Redigerat 20 Februari 2009 av aJwant2bme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Finns en sånhära tråd i vuxenforumet btw, vad är one night stand?? :$ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Finns en sånhära tråd i vuxenforumet btw, vad är one night stand?? :$ Inte med där -.-' Typ, plocka hem någon och ligger med den, men det leder inte vidare xD ^^* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Ja jag är oskuld. Är du det då? Du skrev det aldrig själv? Redigerat 20 Februari 2009 av qvirr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Ja jag är oskuld. Är du det då? Du skrev det aldrig själv? Haha ^^, Nej, jag är inte oskuld (: Jag förlorade min oskuld med en pojkvän <_< När jag var 13 år ^^, Redigerat 20 Februari 2009 av aJwant2bme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag har min oskuld kvar (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Jag har min oskuld kvar (: Bli av med den, den kommer döda dig :blink: :cry: Förlåt, blev bara tvungen :( OnT: Någon annan som vågar svara? ;) Redigerat 20 Februari 2009 av aJwant2bme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 blev av med den i somras, jag var 14 å de va me flickvännen :P nått mer du vill veta? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 blev av med den i somras, jag var 14 å de va me flickvännen :P nått mer du vill veta? xD Haha :3 Ja ALLT >: :evil: Haha nej :P ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 haha ja kommer ihåg att hon sa att ja skulle dricka nån konstig kåtdryck innan men jag tror inte ja ble så mkt kåtare xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 haha ja kommer ihåg att hon sa att ja skulle dricka nån konstig kåtdryck innan men jag tror inte ja ble så mkt kåtare xD Haha xD Vadå, gick det inte att bli kåtare eller xD :P OnT: Seriöst, är det så farligt att berätta lite :huh: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 13-14 år, one night stand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg