D48 Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Oskuld och stolt.Stolt? :o kan man inte va det fast man är oskuld eller? =S PURITY!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 I dagens samhälle är det något att vara stolt över, faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Fortfarande oskuld, men det är skitdesamma. Har inte bråttom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3R1K Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Det är ungefär som ett frimärke... "Slicka, sätt på, skicka iväg!" kan man förklara det bättre hur man blev av med oskulden än så? :P en hedlig "one night stand" och båda var nöjda och glada... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Jag är fortfarande oskuld. Det är dumt att bli av med den för tidigt. Jag ska vänta tills jag får något riktigt seriöst förhållande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Jag har förbrukat min , med en flicka som är världens bästa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Fortfarande oskuld, men det är skitdesamma. Har inte bråttom. Samma ord för mig. x3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raketmaskinen Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Fortfarande oskuld, men det är skitdesamma. Har inte bråttom. Samma ord för mig. x3 Haha, nej du har absolut inte bråttom. Du är 12 år för fan, vänta tills tjejerna i klassen skaffat bröst i all fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Fortfarande oskuld, men det är skitdesamma. Har inte bråttom. Samma ord för mig. x3 Haha, nej du har absolut inte bråttom. Du är 12 år för fan, vänta tills tjejerna i klassen skaffat bröst i all fall. Skaffa bröst? Fel ord ftw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Fortfarande oskuld, men det är skitdesamma. Har inte bråttom. Samma ord för mig. x3 Haha, nej du har absolut inte bråttom. Du är 12 år för fan, vänta tills tjejerna i klassen skaffat bröst i all fall. Skaffa bröst? Fel ord ftw. Haha (Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Fortfarande oskuld, men det är skitdesamma. Har inte bråttom. Samma ord för mig. x3 Haha, nej du har absolut inte bråttom. Du är 12 år för fan, vänta tills tjejerna i klassen skaffat bröst i all fall. men tjejer som är 14 har ju ganska bra hyllor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Fortfarande oskuld, men det är skitdesamma. Har inte bråttom. Samma ord för mig. x3 Haha, nej du har absolut inte bråttom. Du är 12 år för fan, vänta tills tjejerna i klassen skaffat bröst i all fall. men tjejer som är 14 har ju ganska bra hyllor. Indeed, en tjej i min klass har meloner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg